از آن روزهای آرام که یکی از اقطاب گروه به دلیل مسافرت حضور نداشت و طبعا اصطکاک‌ها و بگومگوهای دوگانه و بعضا چندگانه به صفر میل پیدا کرد. بله بله صابر خان محمدی را می‌گوییم که به دلیل تمدد اعصاب و ذهن و روان، مسافرتی کوتاه دارد به شمال کشور و فی‌الحال تا اطلاع ثانوی، صندلی مدیرکل‌طورش با آن طول و عرض و ارتفاع و رنگ زرشکی، فعلا خالی است. دل‌تان خالی نباشد!
کد خبر: ۱۲۱۶۴۱۸



و اما بعد... سوژه داریم چه سوژه‌هایی. اول از همه این را بگوییم که امروز سالروز درگذشت مرحوم مغفور مهدی آذریزدی است.
اسم نام‌آشنایی که چند نسل از ایرانی‌ها با کتاب‌ها و قصه‌هایش بزرگ شده و با او خاطره دارند. کتاب‌های آن مرحوم که از قضا بعد از پنجاه شصت سال هنوز هم از پرفروش‌های بازار محسوب می‌شود، مخاطب دارد.
خبر خوب این‌که آثار استاد توسط یکی از موسسات خوش‌نام تبدیل به کتاب گویا و صوتی شده تا هر بهانه ارضی و سماوی را در جهت کتاب نخواندن از ابنای بشر بگیرد. همین‌ها باعث شده تا زینب مرتضایی‌فرد برود سراغ این کتاب‌ها و یک گزارش جمع و جور از آنها تهیه کند.
تا یادمان نرفته این را هم بگوییم که امروز به‌شدت از طرف سازمان آگهی‌های روزنامه مورد لطف قرار گرفته‌ایم و بخش مهمی از صفحات هم در اختیار دوستان قرار گرفته تا بلکم چرخ اقتصادی مجموعه بچرخد. حالا هم به جای تحمل پرحرفی‌های ما بروید صفحه 10 و گزارش مرتضایی‌فرد را بخوانید.
دیگر آن‌که ساناز قنبری، خبرنگار پرتلاش سینما هم رفته و سر چرخانده و متوجه شده که امروز سالروز تولد نیوشا خانم ضیغمی است. نیوشا‌خانم متولد 18 تیر 1359 است و فردا 39 ساله می‌شود! همین هم باعث شد که قنبری برود سراغ خانم ضیغمی و یک گپ و گفت صمیمی با او بزند.
جالب است بدانید که ضیغمی گفته بود دو سال است که به خاطر دخترش، بازیگری را کنار گذاشته تا از آب و گل در آید. این روحیه مادرانه را باید به فال نیک گرفت خلاصه. ورق بزنید و گفت‌وگوی جام‌جم با ضیغمی را در صفحه 11 بخوانید.
آذر مهاجر، دیگر خبرنگار و روزنامه‌نگار با تجربه و حرفه‌ای صفحات فرهنگی هم در صفحه 12 رفته سراغ یک سوژه مهم و حساس. احتمالا شما هم روی گوشی تلفن همراه یا تبلت‌تان، مشتری یکی از این برنامه‌های ویدئوی درخواستی مانند فیلیمو یا نماوا هستید و احتمالا تصدیق می‌کنید که حجم فیلم و سریال‌های خارجی روی این سامانه‌ها افزایش وحشتناکی دارد؛ فیلم و سریال‌هایی که البته مثل انواع ایرانی‌شان نیازی به مجوز ارشاد و امثالهم ندارند و همین هم عرصه را برای رقابت با فیلم و سریال‌های ایرانی تنگ کرده. حالا مهاجر رفته سراغ این موضوع و جزئیاتش. این گزارش را هم از دست ندهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها