خبرگزاری صداوسیما یادداشتی را درباره عصر جدید منتشر کرده که در بخش‌هایی از آن آمده است: عصر جدید پس از نوروز ۹۸ و در قسمت‌هایی که باشگاه مهارت روی آنتن رفت، برنامه با افت مواجه شد، اما بلافاصله به شکل قبلی بازگشت.
کد خبر: ۱۲۱۵۳۳۵

عده‌ای مهم‌ترین ضعف عصر جدید را داوران آن می‌دانند. داورانی که گاهی در مسائلی، چون مسائل ورزشی تخصص ندارند و در مواردی احساسی تصمیم می‌گیرند. حتی با تشویق حضار یا اصرار مجری و دیگر داوران، رای شان را تغییر می‌دهند که این مساله هم از همان نبود متر و معیار مشخص برای داوری نشات می‌گیرد.
فارغ از این‌که بعضی از شرکت کنندگان پیش از این استعدادشان کشف و نمایان شده؛ در بعضی از گروه‌ها تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان استحقاق بیشتر دیده شدن را دارند، اما در برخی، شرکت کننده‌ای که استعداد شاخص یا مهارت چشمگیری داشته باشد دیده نمی‌شود.
بهتر است گروه سازنده که از ابتدای درخواست شرکت‌کنندگان برای شرکت در مسابقه در جریان توانایی‌هایشان هستند برای انتخاب و چینش درست این افراد تدبیری کنند. حضور افرادی که استعداد یا مهارت چشمگیری ندارند سبب افول سطح برنامه می‌شود. شاید گروه سازنده در مواقعی باید با تحقیق و جست‌وجو از اقصی نقاط ایران استعداد‌هایی را شناسایی کرده و به ویدئو‌های ارسالی بسنده نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها