صد و سی و سومین دوره از مسابقات گرنداسلم ویمبلدون از روز دوشنبه آغاز به کار کرد تا در بخش انفرادی زنان و مردان از 128 شرکت‌کننده یک نفر بتواند به جایزه 350/2 میلیون یورویی برسد. نکته جالب اینجاست که در اولین روز این بازی‌ها دو شگفتی آن هم در بخش انفرادی زنان رقم خورد. به گزارش جام‌جم، اولین شگفتی زمانی رقم خورد که نائومی اوساکا، بانوی شماره 2 تنیس جهان بازی نخست خود را باخت و در کمال تعجب حذف شد.
کد خبر: ۱۲۱۵۳۳۱

اوساکا در بازی اول خود مقابل یولیا پوتینتسوا با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا وداع زودهنگامی با سومین گرند اسلم سال داشته باشد. بانوی شماره 2 جهان در ست اول با نتیجه نزدیک ۷ بر ۶ مغلوب شد و در ادامه ست دوم را ۶ بر ۲ واگذار کرد.
دومین اتفاق عجیب هم زمانی رقم خورد که کری گاف آمریکایی در اولین بازی خود ونوس ویلیامز، دیگر هموطن خود را شکست داد. نکته عجیب اینجاست که کری گاف تنها 15 سال دارد و توانست در دو ست با نتایج مشابه 6 بر 4 رقیب 39 ساله‌اش را شکست دهد. البته گاف پیش از این نیز با صعود به مرحله نهایی تنیس ویمبلدون تاریخ‌سازی کرده بود. او جوان‌ترین تنیسور تاریخ این رقابت‌ها لقب گرفت. با شروع خوب گاف، برخی رسانه‌ها از او به عنوان سرنا ویلیامز آینده یاد می‌کنند.
در بخش مردان هم تنها نتیجه دور از انتظار حذف الکساندر زورف بود. تنیسور آلمانی و مرد شماره 5 تنیس جهان با نتیجه 3 بر یک مقابل ییلی وسلی شکست خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها