نَقد

علی سلیمانی، بازیگر در گفت‌وگو با صبا تاکید کرد تلویزیون به دنبال ساخت سریال‌های بیشتر با هزینه کمتر است که این باعث تنزل کیفی آثارش شده است.
کد خبر: ۱۲۱۴۸۵۰

بازیگر سریال «سقوط یک فرشته» با اشاره به این‌که مدتی است سریال‌ها، کیفیت لازم را برای جذب تماشاگران ندارند، عنوان کرد: در حال حاضر مشکلات مالی تلویزیون باعث تعطیلی برخی طرح‌‌ها شده و متاسفانه سازمان به دنبال ساخت سریال‌های بیشتر با هزینه کمتر است که اشتباه بزرگی است. تلویزیون باید به دنبال ساخت سریال‌های خوب و باکیفیت برود تا سلیقه مخاطبان خود را ارتقا بدهد؛ گرچه متحمل هزینه‌های زیادی باشد.
سلیمانی درباره دیگر طرح‌ تلویزیونی خود گفت: در سریال «۸۷ متر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کیانوش عیاری نیز نقش‌آفرینی می‌کنم که در حال حاضر به علت مشکلات مالی متوقف شده و نمی‌دانم دوباره کار در چه زمانی از سرگرفته می‌شود.
وی درباره نقش خود در سریال «بهترین سال‌های زندگی ما» به کارگردانی احمد کاوری و محمودرضا تخشید که این روزها مراحل فنی آن در حال انجام است، بیان کرد: در قصه سریال یک سوءاستفاده مالی اتفاق می‌افتد که من نقش تقریبا منفی یک واسطه را که کارش تبدیل دلار و ارتباطات مالی با دیگران است، بازی می‌کنم.
وی پیش‌بینی خود از ارتباط سریال با مخاطب را این‌گونه دانست: زمانی که پیشنهاد بازی در بهترین سال‌های زندگی ما را پذیرفتم فقط نقشی را که قرار بود بازی کنم، مطالعه کردم و همه فیلمنامه را نخواندم برای همین نمی‌توانم نظری بدهم، اما در آن بخشی از سریال که کار کرده ام به لحاظ کیفی خوب و قابل قبول است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها