قضات دادگاه جنایی تهران دیروز زن میانسال را که همسرش را با شلیک گلوله ساچمه‌ای کشته بود به قصاص محکوم کردند. دختر نوجوان وی نیز به خاطر معاونت در قتل به پنج سال زندان محکوم کردند.
کد خبر: ۱۲۱۳۹۲۴

به گزارش خبرنگار جام‌جم، نیمه شب پنجم تیر سال ۹۶ مرد 45 ساله‌ای به نام فرهاد در خانه‌اش با شلیک گلوله سلاح ساچمه‌ای به سرش کشته شد.
پسرنوجوان قربانی ادعا می‌کرد پدرش هنگام کار کردن با سلاح ساچمه‌ای خراب دستش اشتباهی روی ماشه رفته و به سرش شلیک کرده است. وقتی گزارش کارشناسان اسلحه‌شناسی این ادعا را رد کرد پسر نوجوان گفت مادرش دست به جنایت زده است.
به این ترتیب الهام ۴۲ ساله تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل اعتراف کرد. وی گفت همسرم را به خاطر اختلاف‌های خانوادگی کشتم و دختر و پسر ۱۶ و ۱۷ ساله‌ام نیز در این ماجرا با من همدستی داشتند. این زن به اتهام قتل و دو فرزندش به اتهام معاونت در جنایت در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.
در آن جلسه الهام گفت: شوهرم همیشه به من بی‌توجه بود.از این وضعیت خسته شده بودم. تا این‌که در فضای مجازی با پسر جوانی آشنا شدم. مدتی بود تلفنی با او صحبت می‌کردم تا این‌که همسرم به این رابطه پی برد و همین موضوع باعث شد اختلاف‌های من و همسرم بیشتر شود. یک بار شوهرم گوشی تلفن‌همراهم را گرفت و پیامک‌هایی که به مرد غریبه ارسال کرده بودم را دید. آنجا بود که درگیری من و شوهرم شدت گرفت و تصمیم به قتل او گرفتم. پسر و دخترم هم در جریان این ماجرا بودند. تا این‌که با کمک آنها شبانه شوهرم را با شلیک گلوله ساچمه‌ای کشتم. سپس دختر و پسر نوجوان قربانی به دفاع پرداختند.
دختر نوجوان گفت: مادرم همیشه با پدرم درگیر بود و به من گفته بود قصد دارد برای همیشه از دست پدرم خلاص شود. اما برادرش گفت: زمانی که مادرم دست به قتل پدرمان زد من در اتاق خواب بودم. من از نقشه او برای قتل اطلاعی نداشتم.
دیروز قضات با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده و همچنین درخواست اولیای‌دم، الهام را به قصاص محکوم کردند. دختر نوجوان نیز به پنج سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت محکوم شد. قضات پسرنوجوان را از اتهام معاونت در قتل تبرئه کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها