امیدهای ایران رنگ فینال را ندیدند

فاجعه در فوتسال

آنهایی که در سالن پورشریفی تبریز بازی تیم امید فوتسال ایران و ژاپن را تماشا می‌کردند همچون میلیون‌ها بیننده تلویزیونی نتیجه نهایی بازی را باور نداشتند. تیم زیر 20 سال ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا شکست سنگین 8 بر 4 را مقابل ژاپن متحمل شد تا هم از راهیابی به دیدار فینال باز بماند و هم با رویای قهرمانی در آسیا وداع کند.
کد خبر: ۱۲۱۳۱۳۷

مصاف دو تیم در وقت‌های معمول با تساوی چهار بر چهار خاتمه یافته بود و مسعود یوسفی، سجاد سرباز و مهدی دهقان‌نژاد (2 بار) برای ایران گلزنی کردند اما در وقت‌های اضافی، نظم تیم امید به هم ریخت و این تیم چهار بار دیگر دروازه‌اش را مقابل ژاپنی‌ها باز شده دید. شکست 8 بر4 مقابل ژاپن در حالی رقم خورد که بازی در وقت معمول و تا 30 ثانیه به پایان با برتری تیم ایران همراه بود. در پایان این بازی، حمید شاندیزی، سرمربی تیم ایران، با دفاع از عملکرد شاگردانش گفت: فکر نمی‌کنم که بچه‌هایمان تمرکزشان را از دست داده باشند. ما می‌توانستیم برنده باشیم اما بازی برگشت و ژاپن شرایط خودش را پیدا کرد. به هر حال باید یک برنده در زمین باشد و آن‌هم خوش‌شانسی ژاپن بود که بازی را برد. شاید اگر آن توپ ما که به تیرک خورد به گل می‌رفت، نتیجه بازی تغییر می‌کرد و ما الان پیروز بودیم!
به این ترتیب تیم ملی فوتسال امید ژاپن در بازی فینال باید از ساعت ۱۸:۳۰ امروز به مصاف افغانستان برود. ایران و اندونزی نیز از ساعت ۱۶ بازی رده‌بندی را برگزار می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها