نَقل

پنجشنبه شب، 30 خرداد قرار بود قسمت سیزدهم سریال گاندو روی آنتن شبکه سه برود اما چشمان منتظر علاقه‌مندان این سریال به پخش مجدد قسمت دوازدهم این سریال روشن شد! شبکه سه در زیرنویس برای توضیح این اتفاق نوشت، قسمت 13 برای پخش آماده نشده است.
کد خبر: ۱۲۱۳۰۴۹

این درحالی بود که در فضای مجازی حدس و گمان‌های دیگری در مورد عدم پخش این قسمت، میان کاربران رد و بدل شد. عده‌ای می‌گفتند قضایای جاسوسی شخصیت مایکل هاشمیان از دولت در فیلم با اعتراض عده‌ای از دولتی‌ها همراه بوده و با فشار آنها این قسمت پخش نشده است.
در نهایت کوروش کمره‌ای، ‌روابط عمومی شبکه سه جمعه در توییترش نوشت: «قسمت 13 #گاندو دستگیری خواهرزاده یکی از مسئولین است نه دولت! با تدابیری که اندیشیده شد و علی رغم فشارها امشب در گاندو به این موضوع پرداخته شده است. پیشنهاد می‌کنم گاندو را امشب از دست ندهید. #نفوذ»
گاندو، محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه، سریالی اجتماعی اکشن و جنایی است که نخستین قسمت آن ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ از شبکه پخش شد.
داریوش فرهنگ،‌ وحید رهبانی،‌ پیام دهکردی،‌ محمدرضا شریفی‌نیا، سید مهرداد ضیایی، علیرام نورایی‌، پندار اکبری،‌ مجید نوروزی،‌ علی افشار،‌ عرفان ابراهیمی،‌ صالح میرزاآقایی،‌ فرهاد قائمیان،‌ کامبیز دیرباز، لیلا اوتادی، آزیتا ترکاشوند،‌ آیدا جعفری،‌ سوگل طهماسبی،‌ سارا خویینی‌ها،‌کمند امیرسلیمانی،‌ نگار عابدی و نیلوفر شهیدی از بازیگران این مجموعه هستند.
پیام دهکردی در این سریال نقش مایکل هاشمیان، خبرنگار دورگه ایرانی- آمریکایی و جاسوس را بازی می‌کند که بسیاری او را نسخه نمایشی شده شخصیت جیسون رضاییان می‌دانند.
گاندو در اصل نام کروکودیلی گوشتخوار و شکارچی کمین‌گر است که در ایران به آن تمساح ایرانی نیز گفته می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها