ایلنا نوشته است:
کد خبر: ۱۲۱۲۵۹۲

بحث پرداخت دستمزد عوامل مجموعه‌های تلویزیونی گهگاه به یکی از مشکلات رسانه ملی در سال‌های اخیر تبدیل شده است. سریال «افسانه هزار پایان» و مجموعه «دیوار به دیوار ۲» از این جمله‌اند. امسال سریال «عقیق» نیز به این آثار اضافه شده است. این مجموعه به کارگردانی بهرنگ توفیقی و با تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی پاییز ۹۶ در ده قسمت روی آنتن رفت و حالا بهزاد فراهانی، یکی از بازیگران سریال عقیق با گذشت بیش از یک‌سال از پخش این مجموعه خبر از دریافت نکردن دستمزد خود می‌دهد.
فراهانی در این‌باره گفته است: چندی پیش سریالی را کار می‌کردم که نام آن عقیق بود. با این پروژه قرارداد ده روزه داشتم تا کار را تمام کنیم. بنده این قرارداد ده روزه را انجام دادم، اما با کمال تاسف این دوستان در موقع پرداخت حقوق، مدعی شدند شما کار را ترک کردید و سر کار نبودید. البته این دروغی بیش نبود، چراکه من به جای ده روز، ۱۳ روز برای آنها کار کرده بودم و معلوم نیست بر چه اساسی این صحبت را مطرح می‌کنند. ‌در این میان حتی قول و وعده‌ای برای پرداخت دستمزد به ما داده نشده، بلکه خیلی ساده حقوق ما را ندادند.
علیرضا آرا یکی دیگر از بازیگران این مجموعه بیان کرد: این موضوع جالبی نیست که بخواهم آن را در صحبت با یک خبرگزاری اعلام کنم، ولی به هر حال یک‌سری مشکلات در پرداخت‌های سریال عقیق داشتیم که ان‌شاءا... در وقتی دیگر به طور مفصل آن را بیان خواهم کرد. البته هیچ ابایی ندارم که این موضوع را باز کنم، ولی فعلا چیزی نگوییم بهتر است. این‌طور به نظر می‌رسد در حال حاضر تلویزیون درصدد آن است که مشکل به وجود آمده را حل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها