مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه زمان اعزام حجاج کرمانشاهی به حج تمتع ۹۸ را روز‌های ۳۰ و ۳۱ تیر و زمان بازگشت آن‌ها را نیز دوم و سوم شهریور اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۱۱۵۶۰
اعلام زمان اعزام حجاج کرمانشاهی به حج تمتع ۹۸

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ،حامد دارابی مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه به تشریح جزییات اعزام زائرین استان به حج تمتع امسال پرداخت و گفت : اعزام زائرین کرمانشاهی طی روز‌های ۳۰ و ۳۱ تیرماه از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی انجام خواهد گرفت.

وی تعداد زائرین اعزامی از فرودگاه کرمانشاه به حج تمتع امسال را ۱۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت : علاوه بر هفت کاروان زائرین کرمانشاه، دو کاروان از زائرین استان‌های ایلام و همدان هم از طریق این فرودگاه طی پنج پرواز به حج ۹۸ اعزام می‌شوند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه بابیان اینکه تمامی پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه به حج امسال در شهر جده به زمین خواهد نشست، عنوان کرد: پس از ورود زائرین به این شهر به سمت مکه مکرمه حرکت می‌کنند و ۲۸ روز را در این شهر مقدس خواهند بود. پس از آن به مدینه منوره خواهند رفت و از طریق فرودگاه این شهر طی روز‌های دوم و سوم شهریور به کرمانشاه بازخواهند گشت.

وی همچنین از فعال شدن سامانه "مسار" – سامانه الکترونیکی روادید حج- در روز ۱۵ شوال (۲۹ خرداد) توسط عربستان خبر داد و افزود: با بازشدن این سامانه اطلاعات نهایی زائرین را برای صدور روادید ثبت خواهیم کرد تا روادید آن‌ها توسط کشور عربستان صادر شود.

دارابی در پایان بابیان اینکه تمام مقدمات اعزام زائرین به حج امسال فراهم شده، گفت: در بحث اسکان، تغذیه، تدارکات، حمل و نقل و ... تمام هماهنگی‌ها انجام گرفته، لذا زائرین هیچگونه نگرانی نداشته باشند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها