فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح برخورد با دور دور کنندگان متخلف شبانه در سطح پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۰۲۶۶
توقیف ۵۶۹ خودروی لاکچری و دستگیری ۱۳ بچه پولدار در اندرزگو

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح برخورد با دور دور کنندگان متخلف در پایتخت که امروز (شنبه هجدهم خرداد) برگزار شد، اظهار کرد: موضوع دور دور در خیابان‌های پایتخت اوج گرفته است و در پی آن تماس‌های مکرری مبنی بر برخورد با متخلفان داشتیم.

وی با بیان اینکه طرح برخورد با مزاحمان خیابانی در پایتخت را از سه شب گذشته آغاز کردیم، افزود: ۵۶۹ خودرو توقیف و ۱۳ نفر را نیز دستگیر کردیم و همچنین تاکنون ۱۸۸۳ دستگاه خودرو اعمال قانون شده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: این‌ موضوع با جدیت توسط پلیس دنبال و هرشب در سطح شهر تهران اجرا خواهد شد.

وی افزود: طرحی در خصوص کنترل واحد‌های صنفی و قهوه خانه‌ها از نظر رعایت شئونات اجرا شد و در پی آن ۵۴۷ واحد پلمب و ۱۱ نفر متخلف نیز دستگیر شدند.

رییس پلیس پایتخت گفت: بحث برخورد با افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند به صورت جدی پیگیری خواهد شد و فرقی هم ندارد، چه متخلفان در واحد‌های صنفی تخلف کنند و چه در معابر موجب انجام تخلف شوند، در هر صورت با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی افزود: حیات شبانه با پایان ماه رمضان پایان یافت و در صورت انجام پیوست‌ها احتمال دارد که تمدید شود.

سردار رحیمی با بیان اینکه تمام موتورسیکلت‌ها و خودرو‌های فاقد شماره توسط پلیس توقیف خواهند شد، بیان کرد: برخورد با افرادی که تخلف و در خیابان‌های پایتخت مزاحمت ایجاد می‌کنند را تشدید خواهیم کرد و افراد خاطی در صورت تکرار تخلف دستگیر خواهند شد.

وی با اشاره به کشف ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار نوع سیگار قاچاق از یک انبار در جنوب تهران توسط پلیس امنیت فاتب، افزود: طرح تکمیل اقدامات ما در مناطق شوش، مولوی و هرندی در حال انجام است و بیش از ۱۱۵ منزل نیز در این مدت پلمپ شدند و آب، برق و گاز آن‌ها نیز قطع شده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: ۱۴ مرکز DIC در مناطق جنوبی پایتخت فعال هستند که هنوز پس از گذشت ۱۴ ماه فعالیت نتوانستیم این مراکز را پلمب کنیم.

سردار رحیمی اضافه کرد: چرا این مراکز را منتقل نمی‌کنند؟ آقایان بیایند جواب دهند، بالغ بر ۳۰۰ نفر دارای بیماری‌ های ناعلاج هستند، از دستگاه‌های ذی ربط انتظار داریم که این موارد را بررسی کنند.

وی افزود: اگر می‌گوییم که دلمان برای مردم مناطق ضعیف و محروم می‌سوزد، در این مواقع است که باید پای کار بیاییم و مردم را نجات دهیم.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: توقع ما از سایر دستگاه‌ها این‌ است که در خصوص موارد مختلف به ما کمک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها