مرجانه گلچین که نوروز امسال با سریال «زوج یا فرد» در قاب جعبه جادویی حاضر شده بود، به تازگی در گفت‌وگویی که با فارس داشت درباره نقش‌ها و آخرین اثری که مشغول آن است، گفت:
کد خبر: ۱۲۰۹۶۴۹

سریال «بی قید و شرط» با نام قبلی «آسمان هوای باران دارد» آخرین کاری است که در آن حضور داشتم. این سریال یک درام اجتماعی با محوریت خانواده است و قصه و داستان جذابی دارد که تا چندی پیش مشغول تصویربرداری آن بودیم.
درباره دیگر موارد هم باید بگویم، پیشنهادهای بسیاری در سال ۹۷ داشتم، اما متاسفانه متن‌ها همگی ضعیف و در حد سیناپس و قصه‌ها تکراری هستند و بعد از سال‌ها سابقه نمی‌توانم ریسک کنم و در هر کاری حضور پیدا کنم.
امیدوارم در سال‌های آینده با مشکل نداشتن متن مواجه نشویم چون اغلب کارها و بازیگرها با این مشکل در تلویزیون مواجه هستند. شما وقتی متن‌ها را کامل در دست داشته باشید دیگر تکلیفتان با متن مشخص است و راحت‌تر و با آرامش بیشتر کار می‌کنید و دیگر نگران نرسیدن متن و دیر رسیدن سریال به آنتن نخواهید بود. همه ما می‌دانیم فشار ساعتی و استرس وارد کردن به نویسنده‌ها کار خوشایندی نیست اما هر ساله شاهد این موضوع به‌ویژه در سریال‌های مناسبتی می‌شویم.
هر کسی می‌تواند نقش‌های مختلفی را با توجه به توانایی خود بازی کند. در مورد من با این‌که مردم با نقش‌های کمدی‌ام ارتباط خوبی برقرار کردند، از نقش‌های جدی‌ام هم خوششان آمده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها