اختلاف دو خانواده به خاطر مزاحمت، با شلیک سه گلوله و قتل برادر مرد مزاحم پیچیده‌تر شد.
کد خبر: ۱۲۰۹۳۴۹

به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت ۱۹ جمعه ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو در خیابان پیروزی، خیابان
زاهد گیلانی مشغول گشت‌زنی بودند که متوجه صدای تیراندازی شدند. ماموران به سرعت خود را به محل تیراندازی رسانده و مشاهده کردند دو ضارب قصد فرار با موتورسیکلت را دارند که برای بازداشت آنها وارد عمل شدند.یکی از متهمان با موتورسیکلت فرار کرد اما متهم اصلی توسط ماموران زمین‌گیر و بازداشت شد.
پس از بازداشت ضارب مشخص شد وی مردی 30 ساله را در یک قصابی با شلیک سه گلوله به سینه مجروح کرده که با حضور امدادگران اورژانس، مجروح حادثه به بیمارستان امام حسین(ع) انتقال یافت، اما دقایقی بعد خبر رسید وی به علت شدت جراحات در راه انتقال به بیمارستان جان باخته است.
پس از انتقال متهم به کلانتری و بازجویی‌های تخصصی مشخص شد برادر مقتول از چند ماه قبل برای خانواده قاتل ایجاد مزاحمت کرده که منجر به درگیری خانوادگی بین آنها شده بود. مقتول و برادرش در چند ماه گذشته بر سر این موضوع چندین بار با قاتل درگیر شده بودند. عصر پنجشنبه مقتول در مغازه قصابی بود که قاتل و همدستش با مراجعه به مقابل مغازه، ابتدا درگیری لفظی پیدا کرده و در نهایت قاتل، با شلیک گلوله مقتول را از پای درآورد.
سرهنگ نادری، سرکلانتری یازدهم پلیس تهران در این باره به جام‌جم گفت: قاتل 39 سال دارد که تحویل اداره دهم پلیس آگاهی شد و تحقیقات برای دستگیری همدست او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها