پشت صحنه

مقادیری دست و جیغ و هورا

در پی رایزنی‌های فشرده بین دبیر فرهنگی و اجتماعی و سردبیری، یکی از سوژه‌هایی که فرهنگی و جامعه مشترکا قصد شکارش را داشتند با تشخیص حضرت سردبیر به رفقای پرتلاش گروه جامعه محول شد که اتفاقا از همسایگان ما هم در تحریریه محسوب می‌شوند؛ باشد که بروند و حالش را ببرند... و اما بعد!
کد خبر: ۱۲۰۱۱۴۶

در همین صفحه 9 هم خبرنگاران گروه سینمایی روزنامه رفته‌اند سراغ «رحمان 1400» و حاشیه‌هایش. فیلمی که بهترین اکران سال یعنی نوروزی را داشت و آخرش هم .... حالا همکارانمان بررسی کرده‌اند که بالاخره ماجرای این فیلم چه بوده و مسؤولان بالاخره تکلیف این فیلم را روشن می‌کنند یا نه. اصلا تکلیف فیلم هم هیچ... تکلیف ما را با خودشان کنند که بالاخره چه بود و چه شد؟
مگر می‌شود یک فیلم بدون مجوز برود روی پرده سینما و این همه اعتراض و حاشیه بیافریند. بخوانید و ببینید تحلیل‌های همکارانمان درباره این فیلم به قول خودشان بی ادب و برخورد مدیران سینمایی با آن چیست.
تولد داریم چه تولدی! استاد محمدعلی کشاورز که یکی از پنج تفنگدار سابقه‌دار عالم هنر و نمایش است امروز سالروز 89 سالگی‌اش را جشن می‌گیرد و خلاصه که دست و جیغ و هورا. استاد البته به دلیل کهولت سن در منزل است و تحت مراقبت به سر می‌برد ولی خب این موضوع باعث نشده که ساناز قنبری، خبرنگار دست به قلم و پرتلاش سینمایی گروه بی‌خیال این جشن تولد باشد. برای همین هم برای امروز یک سورپرایزطور برایتان تدارک دیده که احتمالا خیلی با اثرش خاطره دارید.
خلاصه که ورق بزنید و بروید صفحه 11 تا ببینید قنبری برای امروز چه تدارک دیده است.
آذر مهاجر هم که در حوزه نشر و کاغذ و کتاب، حالا برای خودش اسم و رسمی به هم زده و کانال‌ها و منابع و سوژه‌های جذاب خاص خودش را همیشه در آستین دارد، یک آگهی تبلیغاتی آن هم به آماتورترین حالت ممکن نظرش را جلب کرد و رفت ته و تویش را در آورد و حالا خیلی شسته و رفته آن را در صفحه 10 عرضه کرده است.
بیش از این روده‌درازی نکنیم و لطف گزارش مهاجر را از بین نبریم.
میثم اسماعیلی هم که از دیگر زعمای گروه محسوب می‌شود در این اوضاع شیر تو شیر اقتصادی رفته توی نخ این قضیه که در بلاد کبیره‌ای نظیر تهران اگر یک خانوار چهار نفره بخواهد از حداقل‌های مصرف فرهنگی برخوردار باشد و ماهی یک‌بار سینما برود و کتاب بخرد و... چقدر باید دست به جیب
شود.
نتایج محاسبات اسماعیلی هم در صفحه 12 یکجورهایی سوت از هر مخ و مغزی بلند می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها