کدام تبانی و کدام از روی عمد گل خوردن؟

به چه قیمتی؟!

7 بازی بود که گل نخورده بود. یعنی 7 کلین شیت و یعنی امتیاز هفت بازی به حساب تراکتورسازان و نگه داشتن آنها در کورس قهرمانی.
کد خبر: ۱۲۰۰۹۰۶

سوال این است که چرا آن عده از تماشاگرنماهای افراطی که حالا محسن فروزان را بیخ دیوار گذاشته‌اند و دارند به‌دلیل خوردن سه گل در بازی با سپید رود مجازاتش می‌کنند به آن 7 بازی فکر نمی‌کنند؟
در این‌که فروزان در بازی با سپیدرود اشتباهات زیادی داشت شکی وجود ندارد اما چه کسی می‌تواند ثابت کند که این دروازه‌بان و همسرش در بنگاه‌های شرط‌بندی سهیم هستند و روی این مسابقه هم شرط‌بندی کرده بودند؟ این چه اتهامی است که به فروزان می‌زنند؟
همه آنهایی که چنین شایعاتی را مطرح کرده‌اند آیا به این فکر نکرده‌اند که فروزان یک بازیکن حرفه‌ای است و قراردادش از میلیارد عبور کرده و نیازی به شرط بندی‌های این شکلی ندارد؟اصلا اگر فروزان بخواهد وارد دنیای شرط‌بندی شود باید روی چه رقمی شرط ببندد که برایش بصرفد؟ آیا می‌ارزد که او برای ارقامی پایین خودش و خانواده‌اش را در خطر قرار بدهد و آینده فوتبالی‌اش را هم نابود کند؟
عقل سلیم که چنین چیزی را نمی‌گوید. از آن طرف، رفتاری که زنوزی مالک این باشگاه از خودش نشان داد،یک بار دیگر عمق فاجعه و فاصله فوتبال ایران با فوتبال روز دنیا را به نمایش گذاشت. هنوز داور سوت پایان بازی را نزده بود که زنوزی اعلام کرد فروزان دیگر حق شرکت در تمرینات را ندارد.
تصمیمی که بدون شک به ‌تنهایی گرفته شده و کادر فنی و شخص لیکنز (سرمربی تراکتورسازان)از آن بی‌اطلاع هستند! کجای دنیا چنین تصمیمات عجولانه‌ای می‌گیرند و به‌دلیل اتهامات بی‌اساس یک بازیکن را از ترکیب تیم کنار می‌گذارند؟
بازی لیورپول با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان سال قبل نمونه روشنی است. در آن بازی کاریوس اشتباه فاحشی انجام داد که باعث شد دیگر تیمش آن روحیه همیشگی را نداشته باشد و رئالی‌ها با استفاده از فرصت‌های متعدد، جام قهرمانی را بالای سرشان ببرند. اگر کاریوس در ایران بود چه اتفاقی برایش می‌افتاد؟ آیا او هم متهم به شرط‌بندی و کم‌کاری در تیمش می‌شد؟جالب اینجاست که در مصاحبه‌های مطبوعاتی پس از بازی هیچ کدام از عوامل کادر فنی به گل‌هایی که کاریوس خورد، اشاره‌ای نکردند.
فروزان در بازی با سپیدرود اشتباه کرد اما او در دیدارهای حساس و 6 امتیازی مقابل استقلال، سپاهان و پدیده ستاره تیمش بود.
آیا به پاس این سه بازی به او پاداشی دادند یا از او تجلیل کردند.؟
آیا کسی می‌تواند نقش آمار فوق‌العاده 7 بازی بدون گل خورده او را نادیده بگیرد؟ چه خوب است زنوزی و همه کسانی که در راس باشگاه تراکتورسازی حضور دارند از گرفتن تصمیمات عجولانه بپرهیزند. تصمیماتی که بی‌شک به بدنه این تیم آسیب می‌زند و ادامه آن می‌تواند آنها را از جمع مدعیان عنوان به قهرمانی دور کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها