خبرها و قول‌های تازه‌ای در مورد ساخت فصل دوم سریال بانوی عمارت شنیده می‌شود. مجید مولایی، تهیه‌کننده این مجموعه در گفت‎‌وگو با فارس بیان کرده است: همچنان در حال نگارش متن‌ها هستیم که قرار است ۴۰ قسمت باشد و تا زمانی که جزئیات متن روی کاغذ مشخص نباشد نمی‌توانیم درباره سایر موارد برنامه‌ریزی کنیم.
کد خبر: ۱۲۰۰۸۷۵

ما گروه سازندگان، هنوز درباره بازیگران فصل دوم این مجموعه تلویزیونی فکر نکرده‌ایم و همه عناصر بستگی به متنی دارد که در نهایت به دست ما می‌رسد و براساس آن می‌توانیم روی چیدمان بازیگران اثر تصمیم بگیریم.
قصه فصل جدید بانوی عمارت بعد از ۱۲ سال از پایان فصل اول آغاز می‌شود. یعنی مقطع تاریخی که در فصل دوم این سریال خواهید دید از بعد از استبداد صغیر در ایران آغاز می‌شود و ادامه پیدا می‌کند.
استبداد صغیر به دوره‌ای یک ساله از تاریخ سیاسی ایران اطلاق می‌شود که از تیر ۱۲۸۷، با به توپ بستن مجلس شورای ملی توسط محمدعلی شاه آغاز شد و در تیرماه ۱۲۸۸ با فتح تهران توسط مشروطه‌خواهان و پناهنده شدن محمدعلی شاه به سفارت روسیه پایان یافت.
فصل اول مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت به کارگردانی عزیزا... حمیدنژاد و تهیه‌کنندگی مجید مولایی و نویسندگی احسان جوانمرد سال ۹۷ از شبکه سه سیما پخش شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها