هنکس، مدیر برنامه پریسلی

در نگاه اول هیچ ارتباطی نمی‌توان بین تام هنکس و الویس پریسلی پیدا کرد، اما صنعت سینما توانایی آن را دارد که این دو نام را در کنار هم قرار دهد. در درام شرح‌ حال‌گونه تازه‌ای که ساخته می‌شود، بازیگر اسکار گرفته سینما نقش تام پارکر را بازی می‌کند. حالا این نکته چه ارتباطی به الویس پریسلی دارد؟ کلنل پارکر مدیر برنامه این بازیگر و خواننده و یکی از چهره‌های تاثیرگذار دوران خود بود.
کد خبر: ۱۲۰۰۶۳۸

به نوشته تاریخ، کلنل تام پارکر همان کسی است که پریسلی جوان و ناشناس را کشف و پیدا و به جامعه هنری معرفی کرد. از همان زمان، دوستی بسیار نزدیکی بین دو طرف به وجود آمد. فیلمنامه درام شرح حال‌گونه تازه هالیوود را کلی مارسل می‌نویسد. او قبل از این فیلمنامه «نجات آقای بنکز» را نوشته است. باز لورمن استرالیایی‌تبار که از سال 2014 به دنبال ساخت فیلمی درباره الویس پریسلی است، پشت دوربین فیلم قرار خواهد گرفت. کمپانی برادران وارنر هم تهیه‌کننده این فیلم فعلا بدون نام است.
کار فیلمبرداری فیلم اواخر سال جاری میلادی آغاز می‌شود، اما چه کسی نقش الویس پریسلی را به عهده خواهد گرفت؟ فعلا معلوم نیست! توجه منتقدان و روزنامه‌نگاران در حال حاضر روی این موضوع است که هنکس دوباره قرار است در قالب یک شخصیت واقعی ایفای نقش کند! / ورایتی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها