دومین قسمت پویانمایی «گربه چکمه‌پوش» بعد از سال‌ها انتظار بالاخره وارد مرحله تولید می‌شود. باب پرسیچتی که چند روز قبل برای «مرد عنکبوتی: درون عصب عنکبوت» برنده جایزه اسکار شد، برای کارگردانی گربه چکمه‌پوش تازه انتخاب شده است. موفقیت او در رشته بهترین پویانمایی سال، کمپانی دریم ورکس را مجاب کرد که هم قسمت دوم پویانمایی محبوب خود را تهیه کند و هم وظیفه کارگردانی آن را به دست پرسیچتی بسپارد.
کد خبر: ۱۱۹۵۲۹۳



قسمت اول فیلم، سال 2011 اکران عمومی شد و موفقیت زیادی در جدول گیشه نمایش سینماها کسب کرد، اما به دلایلی نامعلوم دریم ورکسی‌ها کار تولید قسمت‌های بعدی آن را شروع نکردند. خود فیلم زائده‌ای بر مجموعه اکشن کمدی و خانوادگی «شرک» است. شخصیت گربه چکمه‌پوش این فیلم که مورد پسند تماشاگران سینما قرار گرفت، در فیلمی مستقل راهی یک‌سری ماجراجویی‌های مستقل شد.
به احتمال زیاد، آنتونیو باندراس دوباره صدایش را به این گربه جنگجو و شمشیر زن قرض خواهد داد. سلما هایک هم قرار است با قسمت دوم همکاری داشته باشد.
هنوز زمانی برای اکران عمومی فیلم در نظر گرفته نشده است، اما به احتمال زیاد تابستان 2021 به عنوان زمان نمایش عمومی این پویانمایی انتخاب خواهد شد. /امپایرآنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها