امروز چی داریم؟

ظریف و جباری و کاهانی

خب در این فضای ابری و بارانی که وضعیت این روزهای کشور را حسابی به‌هم ریخته و رفت و برگشت‌های استاد ظریف‌الممالک هم به این فضای قمر در عقرب افزوده، گروه واکنش سریع فرهنگی جام‌جم کما‌فی‌السابق مشغول ارائه خدمات فرهنگی و رسانه‌ای خدمت محضر همایونی شما هستند و انگار نه انگار که ظریفی رفته و محمدجوادی برگشته و دو نفر از اعضای گروه هم مرخصی‌اند. اصلا بگذارید تهِ ماجرا را بگوییم که تنها یک چیز می‌تواند بین ما و شما فاصله بیندازد و آن هم مرگ است... [نویسنده این ستون بعد از مقادیر معتنابهی خودشیفته‌نگاری که بخش‌های قابل توجهی از آن حذف شده می‌شود سر اصل مطلب]
کد خبر: ۱۱۹۴۹۸۹

عارضیم خدمت محضر انور شما که فی‌الحال که این ستون در حال نگاشته شدن است، صابرخان محمدی روزنامه‌نگار کارکشته و شاعرمسلک گروه تا گردن توی مانیتورش فرورفته و مشغول تایپ گزارشی است که قرار است در قاب آن یک حال اساسی دونونه به وزیر خارجه سابق و فعلی مملکت بدهند که ظریف جان آخر این چه کاری است که کردی! نه نه! اصلا فکرای بوق‌دار نکنید که محمدی قصد ورود به محدوده قرمز را دارد و می‌خواهد از خودش تحلیل سیاسی دَر وَکند! صابرالدوله ذره‌بین برداشته و افتاده به جان دو پست اخیر ظریف و آنها را مورد مداقه هنری و فرهنگی قرار داده تا مگر از این آب استعفاآلود، صیدی کند آنچنان که افتد و دانید! ورق بزنید ببینید محمدی در صفحه بعد چطور با دو طرح اینستایی آقای وزیر یک گزارش خواندنی بار گذاشته!
درست روبه‌رویش در آن سوی میز فرهنگی هم استاد علی رستگار، خبرنگار زبردست و تیزپا و سینمایی گروه که بعد از جشنواره فیلم فجر، حسرت آن عینک جان لنونی را روی دل بچه‌های گروه فرهنگی گذاشته، 10 انگشتی افتاده به جان صفحه‌کلید وطنی مدل فراسوی خودش و همزمان هم نرم‌افزار آفیس را توی کف سرعت تایپش گذاشته چنان که حضرت بیل‌گیتس هم کف و خون بالا آورده که بابا رستگار تو دیگه کی هستی؟! الغرض که استاد هم رفته سراغ چنگ و پنجه‌ای که مجتبی جباری فوتبالیست و عبدالرضا کاهانی به سر و روی هم می‌کشند و قضیه دعوا و فحش و فحش‌کشی را برده‌اند سر چوب و حسابی دارند به خاطر اصلاحیه‌های خاک بر سری فیلم «وقت داریم حالا» از خجالت هم درمی‌آیند. بروید صفحه 11 و متن رستگار را بخوانید.
چند متر آن طرف‌تر هم میثم اسماعیلی که اصلا اهل شلوغ‌بازی نیست رفته پی‌یک سوژه ناسیونالیستی-کاشانی و آمار دقیقی از خانه‌ای درآورده که این روزها شده تیتر خیلی از کانال‌های تلگرامی و مایه بحث شبکه‌های اجتماعی! درگوشی و بین خودمان بماند که اسماعیلی خودش هم کاشانی است و گزارشش را هم همین بغل توی همین صفحه بخوانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها