
شبکه یک نیازمند یک بازنگری جدی در کنداکتور است و این تغییر یکی از الزامات پیش روی شبکه یک است. این شبکه از نظر جدول پخش با یکنواختی زیادی مواجه است، بهطور مثال به دلیل تکثر بخشهای خبری، امکان ابتکار عمل در جدول پخش وجود ندارد.
باید فضای تنفسی مناسب برای برنامهسازی ایجاد کنیم تا بتوان برنامههای متنوع با ذائقه مختلف برای مخاطب طراحی کرد.
در ساعت پیک پخش، بیشتر وقت به خبر ۱۹ و خبر ۲۱ و آگهی بازرگانی اختصاص دارد، بنابراین امکان جانمایی برنامه جدید وجود ندارد.
شبکه یک بهعنوان شبکه ملی و رسمی، ترویج گفتمان انقلاب را در دستور کار دارد و در همین راستا تولید مستندهای فاخر متناسب با مأموریت و هویت شبکه یک در دستور کار قرار گرفته است.
مسأله آیندهپژوهی شبکه با توجه به گسترده شدن سپهر رسانهای در کشور و همچنین ناظر بر متغیرهای جمعیتشناختی در دستور این شورا قرار دارد و امید داریم از درون این مباحث، پیشنهادهای اجرایی پیش برندهای استخراج شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
دکتر محمد اسحاقی، استاد دانشگاه تهران:
محمدرضا مهدوی در گفتوگو با «جامجم»: