شانزدهمین مجمع عمومی و ششمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک صبح روز گذشته برگزار شد و محمود خسروی‌وفا با کسب بیشترین آرا برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد.
کد خبر: ۱۱۸۸۰۷۲

در مجمع روز گذشته 48 نفر حضور و حق رای داشتند که در نهایت خسروی وفا که از سال 79 تا به حال رئیس فدراسیون بود با 46 رای برای چهار سال دیگر این عنوان را از آن خود کرد.این اتفاق در حالی افتاد که با انصراف فریبا محمدی، فاطمه رخشانی و بتول مشرف‌جوادی از سمت نایب رئیسی در نهایت سیما لیموچی با 40 رای نایب رئیس بانوان شد.
در سمت نایب رئیسی آقایان هم غفور کارگری با 32 رای به عنوان نایب رئیس آقایان انتخاب شد. خسروی وفا در پایان این مجمع در جمع خبرنگاران گفت:«در انتخابات شاهد رقابت سنگینی بودیم. همچنین استقبال خوبی از این انتخابات شده بود و در نهایت نتیجه نهایی رقم خورده است. رقابت خوبی بود و امیدواریم با اعتماد مجمع بتوانیم در چهار سال آینده کارهای خوبی را در امور ورزش معلولین انجام دهیم و به خوبی به اهدافمان در راستای برنامه‌های چهارساله دست پیدا کنیم.»
او ادامه داد:«افتخارم این بود که در چهلمین سال انقلاب اسلامی این انتخابات برگزار شد و قابل تقدیر است که ورزش معلولان در این دوران به جایگاه خوبی رسیده است و توجه به ورزش معلولان و جانبازان بسیار زیاد شده است.»
وی در ادامه به توجهات مقام معظم رهبری به ورزش معلولین و جانبازان اشاره کرد و گفت: «با توجه به عنایتی که مقام معظم رهبری به ورزش معلولان داشتند باید بگوییم که هنوز با شرایط آرمانی فاصله زیادی داریم. باید بسیار کار و تلاش کنیم تا آن‌طور که در شأن جمهوری اسلامی ایران است قرار بگیریم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها