در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
به نظرم شبکهای که برای کودکان است یا باکس برنامه کودک دارد باید پخش پیامهای بازرگانی و اسپانسر گرفتن را به صفر برساند به دلیل اینکه کودک کاری به قدرت خرید پدر و مادر ندارد و در نتیجه در این راستا از مخاطب به طور آشکار سوءاستفاده میشود.
شبکه کودک تلاش کرده محور تربیتی، اخلاقی و مهارتهای زندگی را در خانه و مدرسه جا بیندازد و بعد همان شبکه یک محصولی را که مضر است، تبلیغ میکند. این مساله از دست مدیر شبکه هم خارج است زیرا تبلیغات بهعهده اداره کل بازرگانی است.
یک مدل ماکارونی در برنامه عمو پورنگ تبلیغ میشد که به دلیل تکرار، بازخورد منفی گرفت یا محصول دیگری را تبلیغ میکرد که دختر من از آن محصول میخواست و زمانی که به سوپرمارکت برای خرید میرفتم تمام شده بود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین:
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»:
گفتوگوی «جامجم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر
یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین:
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد