با وجود آن‌که با بازی در نقش جوانی استثنایی در سه‌گانه «ماتریکس» نوع تازه‌ای از ابرقهرمان را ارائه کرد، به دنبال بازی در نقش‌های ابرقهرمانانه دیگر است. کیانو ریوز می‌گوید مایل است نقش وولورین/ مرد گرگ نما را روی پرده سینما بازی کند.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۶۷

بازیگر 52 ساله سینما این روزها در گفت‌وگوهای مختلف خود، در این باره صحبت می‌کند. صحبت‌های ریوز در حالی است که هیو جکمن بازیگر نقش وولورین در تعدادی از اکشن‌های کمیک استریپی، با شخصیت مرد گرگ‌نما خداحافظی کرده و دیگر در این نقش ظاهر نخواهد شد. او که سال 2000 در قسمت اول «مردان ایکس» این نقش را به‌عهده گرفت، سال 2017 و با «لاگن» با این ابرقهرمان خداحافظی کرد.
این در حالی است که رسانه‌ها هم از توانایی ریوز در ظاهر شدن در نقش شخصیت‌های ابرقهرمان حرف می‌زنند. رسانه‌ها عقیده دارند ریوز باید برای بازی در نقش یکی از دو شخصیت سرشناس وولورین یا سوپرمن انتخاب شود. اما بازیگر در رابطه با انتخاب یکی از این دو نقش می‌گوید: «اگر بنا برانتخاب یکی از این دو باشد، من وولورین را ترجیح می‌دهم.»
در همین حال، ریوز خبر از دنباله دار بودن داستان و ماجراهای شخصیت جان ویک در مجموعه فیلم «جان ویک» داد. به گفته او، به‌زودی قسمت‌های بعدی این اکشن دلهره‌آور هم ساخته خواهد شد. تا به حال، دو قسمت از جان ویک تولید شده است. حرف های ریوز برای حضور در نقش وولورین، با استقبال طرفداران این بازیگر لبنانی تبار همراه شده است. اما تهیه کنندگان مجموعه فیلم مرد گرگ نما در کمپانی فوکس قرن بیستم، هنوز واکنشی به حرف های ریوز نشان نداده اند. بالا بودن سن بازیگر یکی از دلایل مهمی است که شاید مانع از دعوت از او برای بازی در قسمت های جدید این مجموعه اکشن ابرقهرمانانه شود. بازیگر تازه نقش مرد گرگ نما نباید بالای سی سال سن داشته باشد. / موویز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها