جیمی لی کرتیس از بازی در قسمت تازه «هالووین» خوشحال است و دوست دارد در قسمت‌های بعدی آن هم ظاهر شود. او می‌گوید: «نمی‌دانم تهیه‌کنندگان فیلم چه برنامه‌ای برای آینده دارند و قسمت بعدی هالووین را چه زمانی تولید خواهند کرد. اما بسیار دوست دارم در قسمت‌های تازه این فیلم هم حضور و بازی داشته باشم.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۲۵

بازی در قسمت جدید فیلم در سال جاری، تجربه‌ای فوق‌العاده بود. کار کارگردانی دیوید (گوردون گرین) عالی بود. فیلمنامه درخشانی هم داشت. امسال چهل سالگی فیلم بود و داستان لوری را تعریف کرد. خیلی خوشحال شدم که برای بازی در نقش لوری برگشتم.»
کرتیس اولین بار سال 1978 و در نسخه اصلی هالووین، نقش لوری را بازی کرد. او در این فیلم مجبور به مقابله با برادر نیمه روانی و چاقوکش خود می‌شود. این بازیگر امسال در حالی دوباره در قسمت تازه هالووین ظاهر شد، که در دنباله‌هایی که بر این داستان ساخته شدند بازی نداشت.
قسمت جدید هالووین که داستانش دقیقا بعد از پایان داستان نسخه سال 1978 اتفاق می‌افتاد، توانست نظر عموم منتقدان و تماشاگران سینما را به خود جلب کند. این فیلم فصل گذشته و همزمان با جشن هالووین اکران عمومی شد و نظر مثبت منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کرد.
در داستان فیلم، شخصیت لوری دوباره مجبور به مبارزه ای سخت با برادر روانی و چاقوکش خود می شود. این فیلم با رقم هزینه اندک میلیون دلاری خود، موفق به فروش کلان 160 میلیون دلاری در سینماهای آمریکا شد. احتمال تولید دنباله ای بر این فیلم با بازی کرتیس بسیار زیاد است./امپایر آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها