فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر خبر داد

کشف ۲۱ عدد سکه تقلبی در بهشهر

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۱۲ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق طی یک عملیات در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۱۴۹
۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران کشف شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت:در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای ممنوعه و در راستای طرح تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز و نا امن ساختن بستر ارتکاب جرم، طرح ویژه برخورد با قاچاق کالا در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و شناسایی محل دپوی کالای قاچاق، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سطح شهرستان های استان طی ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند، بیش از ۲۳ تن برنج خارجی قاچاق را به همراه ۵ تن عدس، ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق، ۲ هزار و ۹۴۰ نخ سیگار قاچاق، ۲ هزار و ۷۸۳ عدد دارو، ۵۳۱ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی،سه دستگاه لوازم خانگی و ۵ هزار شیشه گلاب تقلبی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۱۲ میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال اعلام شد و در این ارتباط ۷ متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند و ۶ دستگاه خودرو نیز در این خصوص توقیف شد.

سرهنگ مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه پدیده شوم قاچاق کالا یکی از عوامل تاثیر گذار در افزایش بیکاری و تعطیلی کارخانجات تولیدی در سطح جامعه است، افزود: پلیس در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال جاری «حمایت از تولید ملی» از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها