پسر معتاد وقتی فهمید خدمتگزاران کمپ برای انتقال او به کمپ به در خانه اش آمدند، بعد از خودزنی، یک نفر از آنها را کشت و فرار کرد.
کد خبر: ۱۱۷۶۷۵۱

به گزارش جامجم، ساعت 11 شب 18 آبان امسال قتل مرد 31 سالهای در بیمارستانی در شهرری به پلیس گزارش شد. با حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد، مرد جوان بر اثر ضربه چاقو به سینهاش فوت کرده است.

در بررسیهای اولیه مشخص شد مقتول یکی از خدمتگزاران کمپ ترک اعتیاد در منطقه شهرری بوده و قصد انتقال جوان معتادی به نام حامد به کمپ را داشته که جوان
22 ساله با چاقو به وی حمله کرده و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

کارآگاهان با مراجعه به محل سکونت حامد در شهرری دریافتند، این جوان پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش متواری شده و در حال حاضر هیچ اطلاعی از وی وجود ندارد. با توجه به اعتیاد شدید قاتل به مصرف موادمخدر، محلهای تردد احتمالی وی شناسایی شد و این محلها و محل سکونت وی تحت مراقبت پلیسی قرار گرفت.

سرانجام ساعت 10شب سهشنبه، حامد در حالی که برای تهیه پول به محل ارتکاب جنایت مراجعه کرده بود، دستگیر شد و ماموران وی را به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهم در بازجوییها گفت: ساعت 10شب 18 آبان متوجه شدم خدمتگزاران کمپ به مقابل خانهمان آمدهاند و قصد دارند من را به کمپ ببرند. به آشپزخانه رفتم و چاقویی برداشتم و خودزنی کردم تا نتوانند من را به کمپ ببرند، به مادرم هم گفتم که آنها را از خانه بیرون کند. مادرم در را باز کرد تا خدمتگزاران کمپ بیرون بروند اما در همان لحظه متوجه شدم یک نفر از آنها پشت در مخفی شده که به سمتش رفته و با چاقو ضربهای به او زدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها