تصادف مرگبار وانت با 4 دانش‌آموز ابتدایی

زنگ آخر زندگی

سه دانش آموز ابتدایی که بعد از خروج از مدرسه در بردسکن تصادف کرده بودند جان خود را از دست دادند. یکی از همکلاسی‌های آنها نیز روی تخت بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.
کد خبر: ۱۱۷۶۲۲۷

به گزارش جامجم، راننده 24 ساله وانت به دلیل ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه با این دانشآموزان تصادف کرد و بعد از برخورد با چند درخت متوقف شد.

ساعت 12 و 38 دقیقه ظهر 20 آبان ماه چند دقیقه بعد از تعطیلی مدرسه پسرانه حاج مؤمن ، صدای ناگواری در بلوار 13آبان شهرستان بردسکن توجه همه را به خود جلب کرد. 80 متر دورتر از مدرسه، همه سراسیمه به سمت صدا رفتند. خبر حکایت از تصادف یک دستگاه وانت پیکان با چهار دانشآموز بردسکنی داشت که شامگاه یکشنبه دو نفر از آنان جان باختند.

شدت تصادف به حدی بود که چند دانشآموز را به شدت مجروح کرد و تعدادی از درختان بلوار را نیز شکست. آمبولانس دانشآموزان را به بیمارستان ولی عصر(عج) این شهرستان انتقال داد اما به دلیل نبود امکانات لازم، با هماهنگیهای به عمل آمده مجروحین با دو بالگرد به شهرستانهای سبزوار و نیشابور انتقال داده شدند.

یکشنبه شب خبر فوت دو دانشآموز به نامهای سجاد حسینپور و امیرعلی طاهریان که در کلاس چهارم ابتدایی برای داشتن آیندهای درخشان مشغول به تحصیل بودند، اعلام شد و همه مسؤولان شهرستان و خانوادهها را دچار شوکی بزرگ کرد.

رئیس آموزش و پرورش بردسکن هم عصر دیروز گفت: خبر فوت سومین دانش آموز بردسکنی به نام مهدی احمدی که در سبزوار بستری بود اعلام شد. تاکنون از چهار دانشآموز حادثه دیده در تصادف دیروز سه دانشآموز به نامهای سجاد حسینپور، امیرعلی طاهریان و محمد مهدی احمدی فوت کردهاند.

وی افزود: چون از سوی پزشکان مرگ مغزی دانشآموز محمدمهدی احمدی اعلام شده خانواده این مرحوم تصمیم بر اهدای عضو فرزند خود گرفتهاند، عمل اهدای عضو امروز سهشنبه در مشهد مقدس صورت خواهد گرفت.پس از انجام اهدای عضو،مرحوم محمد مهدی احمدی در بردسکن تشییع میشود.

صبح دیروز بسیاری از دانشآموزان مدرسه پسرانه حاج مؤمن به خصوص همکلاسیهای این چهار دانشآموز، نمیدانستند دوستانشان دیگر در کنارشان نخواهند بود، هر کدام که وارد مدرسه میشدند وقتی خبر فوت دوستانشان را میشنیدند بیتابی میکردند و ناخودآگاه اشک در چشمانشان حلقه میزد. معلمان هرچند خود حال خوبی نداشتند اما تلاش میکردند که آنها را آرام کنند.

در همین خصوص فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن در گفتوگو با ایسنا درباره جزئیات این حادثه ناگوار گفت: در این حادثه یک دستگاه وانت پیکان با چهار دانشآموز دبستان حاج مؤمن در خیابان 13 آبان تصادف کرد.

سرهنگ عباس نظافتی با اشاره به اینکه در این حادثه راننده 24 ساله وانت پیکان برای مداوا به بیمارستان امدادی مشهد منتقل شد، اظهار کرد: در بررسیهای اولیه صورت گرفته ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی سرعت مطمئنه علت حادثه اعلام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها