«مرگ خاموش» به ارمنستان می‌رود

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «مرگ خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی هومان فاضل و حسین تراب‌نژاد پس از تهران در ارمنستان انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۶۱۵۱

به گزارش سیمافیلم؛ احمد معظمی، کارگردان درباره روند تصویربرداری این مجموعه گفت: ضبط مرگ خاموش پس از چند ماه پیشتولید از تابستان سالجاری در تهران آغاز شد. به دلیل تعدد لوکیشن و تصاویر مختلف اکشن، تصویربرداری این مجموعه تا سه ماه آینده همچنان در لوکیشنهای مختلفی در تهران انجام میشود.

وی ضمن تکذیب سفر گروه به ارمنستان برای ضبط قسمتهایی از مرگ خاموش افزود: در برخی اخبار عنوان شده گروه مرگ خاموش این روزها راهی کشور ارمنستان شده که این خبر صحت ندارد، زیرا ضبط پلانهای ما در تهران تا سه ماه آینده ادامه دارد و پس از آن راهی ارمنستان میشویم.

این کارگردان انتخاب بازیگران فصل نخست این مجموعه تلویزیونی را کامل دانست و افزود: تاکنون همه بازیگران جلوی دوربین رفتند و تا پایان این فصل بازیگر ایرانی دیگری به مجموعه اضافه نمیشود. البته نیاز به دو بازیگر خارجی داریم که در حال مذاکره با آنها هستیم. احتمالا یکی از این دو بازیگر از چهرههای مشهور بینالمللی است که با عقد قرارداد نام او را بیان میکنم.

وی در ارتباط بازمان پخش مجموعه مرگ خاموش گفت: همهچیز به تصمیم ابوالفضل صفری، تهیهکننده این مجموعه بازمیگردد. میتوان با آماده شدن 20قسمت نخست و فاز اول، پخش مجموعه را آغاز کرد و هم میتوان منتظر ماند تا 20قسمت فاز دوم مجموعه نیز آماده شود و سپس پخش را شروع کرد.

مرگ خاموش در سه فصل متمادی به جنبه بینالمللی و مافیایی مواد مخدر میپردازد و هدف کلی آن، واکاوی و کاهش آسیبهای اجتماعی است. علاوه بر این کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد نشان میدهد.

مرگ خاموش با بازی سعید راد، امیرمحمد زند، پریوش نظریه، ستاره اسکندری و...، در صد قسمت به سفارش مرکز سیمافیلم تولید میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها