مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت خبر داد؛

تمدید ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین تا ساعت ۲۴ امروز شنبه

دبیر کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی، گفت: با هماهنگی صورت گرفته با سفارت عراق در تهران تا روز یکشنبه صدور ویزا برای زائرین اربعین حسینی از سوی این سفارتخانه و دفاتر کنسولی این کشور درایران ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۰۹
صدور ویزای اربعین تا یکشنبه ادامه دارد

به گزارش جام جم آنلاین، مرتضی آقایی با بیان اینکه طبق اعلام قبلی قرار بود که ساعت 24 امشب سامانه سماح غیرفعال شود ولی با هماهنگی‌های صورت گرفته با سفارت عراق در تهران تصمیم بر این گرفته شد که تا روز یکشنبه صدور ویزا ادامه پیدا کند، در همین چارچوب زائران می‌توانند تا پایان روز شنبه به سامانه سماح مراجعه کرده و برای درخواست ویزا اقدام کنند، ‌ خاطرنشان کرد : درحقیقت در ساعت 24 روز شنبه سامانه سماح غیرفعال می‌شود.

این مقام مسئول در ستاد مرکزی اربعین حسینی در گفت وگو با رادیو اربعین با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و 800 هزار نفر در سامانه سماح برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی ثبت نام کرده اند که از این تعداد یک میلیون و 780 هزار نفر آنها ویزا دریافت کرده‌اند ، تصریح کرد: روند امور برای 20 هزار نفر باقی مانده است که از این 20 هزار نفر 7000 نفر کسانی هستند که مدارک خود را به دفاتر جهت صدور ویزا تحویل نداده‌اند. 13 هزار نفر نیز کسانی هستند که مدارک تحویل دادند و تا آخر امروز روادید آنها صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش عمده این افراد کسانی هستند که روز گذشته ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر در غالب استان‌ها روادید اربعین در کمتر از 24 ساعت صادر می‌شود و این روند در تهران حدود 48 ساعت طول می‌کشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها