عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ های رئیس جمهور نسبت به سوالات نمایندگان سخنرانی های معمولی بود که با آن توجیه همراه بود.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۷۸
پاسخ های رئیس جمهور نسبت به سوالات نمایندگان معمولی بود

به گزارش جام جم آنلاین، منصور مرادی نماینده مریوان با اشاره به اینکه خوشبختانه نمایندگان از پاسخ های رئیس جمهور قانع نشدند، گفت: ایشان اشاره کرد وضعیت کشور بحرانی نیست اما سوال این است در شرایطی که پراید 40 میلیون تومان شده و قیمت خودرو 60 تا 100 درصد افزایش یافته آیا وضعیت بحرانی نیست؟

وی با اشاره به اینکه نرخ ارز از 3300 تومان به حدود 12 هزار تومان رسیده تاکید کرد: این شرایبط بحرانی به مردم فشار آورده و کارخانه های تولیدی صدایشان درآمده است. باید قبول کنیم در 2 تا سه ماه آینده که انبارها تخلییه شوند رکود حادی بر کشور حاکم خواهد شد.

وی در مورد تعامل قوا که مد نظر رئیس جمهور نیز بود، گفت: اگر رئیس جمهور صحبت از تعامل می کند چرا با نمایندگان جلسه ای برگزار نمی کند؟چرا ایشان پای درد و دل نمایندگان ملت نمی نشیند؟ چرا وضعیت شهرهای کوچک را از زبان نمایندگان نمی شنود؟ قطعا ارائه این وضعیت از طرف نمایندگان سیاه نمایی نیست.

مرادی درخصوص قانع نشدن نمایندگان از پاسخ های رئیس جمهور نیز تاکید کرد: ایشان اصلا به سوالات جواب دقیقی نداد در مورد بیکاری تنها اعلام کرد شرایط بهبود پیدا کرده و گفت تنها 12 درصد مشکل بیکاری در جامعه وجود دارد در حالیکه در هر خانواده ایرانی 2 تا 4 بیکار با سطح سواد بالا وجود دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس رای ندادن نمایندگان به پاسخ های رئیس جمهور را نشان از ضعف عملکرد دولت دانست و گفت: نیاز است که تیم اقتصادی دولت هر چه سریعتر تغییر کند و افراد قدرتمندی به کار گرفته شود. تاکید داریم که کارشناسان و اقتصاددانان متبحری باید وارد میدان شوند تا بتوانند کشور را از این شرایط خارج کنند.

فاطمه امیری - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها