کد خبر: ۱۱۴۴۹۷۳
هتل های دبی

هتل های دبی بیش از هزار هتل می باشند و همه این هتل ها خدماتی از قبیل اینترنت رایگان، ترانسفر و گشت درون شهری را ارائه می دهند. مهم نیست تور دبی شما با چه مبلغی باشد همگی این هتل های موجود در دبی دارای استاندارد های بین المللی می باشند و در مقایسه با شهر های رقیب همچون استانبول و کیش از کیفیت خیلی بهتری برخوردارند.

هتل های دبی در سه منطقه جمیرا، دیره و بردبی قرار گرفته اند.

هتل های دبی و دیگر مراکز اقامتی مورد علاقه ایرانیان در دبی و هم چنین هتل های ارزان دبی در منطقه دیره قرار دارد منطقه دیره در حدفاصل شارجه و خلیج فارس قرار دارد این منطقه مرکز جزیره دبی به حساب می آید و بازار های جزیره دبی و مهم ترین آن ها سیتی سنتر دبی که بزرگترین بازار جزیره دبی می باشد در این منطقه قرار دارد بهترین هتل های این منطقه هتل هایت رجنسی هتل الغریر روتانا هتل چهارستاره لند مارک دبی وهتل اقتصادی دبی می باشند و مزیت مهم این منطقه که باعث محبوبیت آن برای ایرانیان شده است ارزانی هتل های دبی و نزدیک بودن بازار های دبی به این منطقه می باشد.

هتل های دبی در منطقه بردبی رنگ و روی متفاوت تری نسبت به منطقه دیره دارد منطقه بردبی دبی منطقه ای در تاریخی در جزیره دبی می باشد اگر می خواهید سفرتان به جزیره دبی سفری همراه با آرامش و سکوت باشد منطقه بردبی بهترین منطقه برای انتخاب محل اقامت می باشد منطقه بردبی دارای اماکن باستانی خاصی می باشد اماکنی نظیر مسجد جامع مسجد ایرانیان موزه دبی معبد هندوها بازار بزرگ محله سنتی بستکیه می باشد بازار های موجود در محله بردبی دبی شامل دبی مال برجمان و وافی می باشد. زیبا ترین و با کیفیت ترین هتل های منطقه بردبی دبی شامل هتل رافلز( که معماری به سبک مصر باستان دارد) رزریحان روتانا و وینچستر را می توان نام برد.

هتل های دبی در منطقه جمیرا نسبت به مناطق ذکر شده ویژگی های دیگری دارند منطقه جمیرا لوکس ترین منطقه جزیره دبی می باشد که برج العرب در این منطقه قرار دارد این منطقه هم منطقه مسکونی دبی می باشد هم مکانی برای اقامت توریست های ثروتمند اروپایی یا آمریکایی است منطقه جمیرا زیباترین منطقه دبی می باشد این منطقه نماد دستیابی امارات به غیر ممکن ها در جهان مدرن می باشند در منطقه جمیرا بازار بزرگ جمیرا دبی قرار دارد همه هتل های این منطقه پنج ستاره بین المللی هستند و قیمت بالایی دارند هتل گراسونور و هتل قصر از هتل های مشهور منطقه جمیرا دبی می باشد
هتل های دبی انواع مختلفی دارد در ادامه این مقاله هتل های خاص دبی را معرفی می کنیم یکی از بزرگترین هتل های دبی هتل آتلانتیس دبی در جزیره نخل دبی قرار دارد هتل آتلانتیس دبی دارای ۱۵۳۹ باب اتاق می باشد معماری این هتل تلفیق از معماری چین و اسلامی می باشد و رستوران یوآن چین از مشهور ترین رستوران های چینی می باشد و اگر مایل به تناول کردن غذا های چینی می باشید رستوران یوآن هتل آتلانتیس دبی می باشد.

هتل های دبی معماری های خاصی نیز دارند یکی از هتل های خاص دبی هتل رافلز دبی می باشد این هتل به شکل اهرام های مصر می باشد و تمام نمای آن شیشه می باشد این هتل دارای ۲۵۲ باب اتاق می باشد و در منطقه بردبی دبی قرار دارد.

هتل های دبی و برج های دبی دارای ارتفاعات عجیبی می باشند برخی از این هتل ها از ابرهای آسمان هم بلند تر می باشند برج العرب در دبی بلند ترین ساختمان جهان است این برج که ارتفاعی دو برابر برج میلاد را دارا می باشد در منطقه جمیرا قرار دارد. هتل جمیرا تاورز دبی در منطقه جمیرا دبی نیز از بزرگترین و بلند ترین هتل های دبی نیز می باشد این هتل دارای ۴۰۰ باب اتاق می باشد.

هتل های دبی از مدرن ترین مراکز اقامتی و سیاحتی در جهان می باشند معماری به روز هتل های دبی در نگاه اول کاملا شما را مغبون خود می سازند چرا که در آن ها امکاناتی را می بینید که در هیج کجای دنیا نمی توانید ببینید.

هتل های دبی فراتر از استاندارد های جهانی هستند اگر در تهران و مشهد برترین هتل های ما پنج ستاره هستند در جزیره دبی هتل هایی وجود دارد که فراتر از پنج ستاره دارند و هتل های شش ستاره و هفت ستاره جهان می باشند تنها هتل هفت ستاره در جهان برج العرب می باشد که دارای ساحل اختصاصی به همراه طبقه ای در زیر دریا می باشد.

هتل های دبی را می توانید از طریق سایت دبی یار به آدرس https://www.dubaiyar.com رزرو نمایید همچنین می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره تلفنهای 02125917957 و ۰۵۱۳۸۰۹۵بصورت مستقیم رزرو نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها