با اعلام خبر زمان شروع فیلمبرداری بیست و پنجمین قسمت مجموعه فیلم جیمزباند، کمپانی یونیورسال پخش بین‌المللی آن را به‌عهده گرفت. کمپانی مترو گلدوین مه یر تهیه‌کننده فیلم که پخش آمریکای شمالی آن را نیز به‌عهده دارد، تاریخ سوم دسامبر پیش‌رو را به‌عنوان زمان آغاز فیلمبرداری آن اعلام کرد. قرار است قسمت تازه این مجموعه اکشن ضدجاسوسی در تاریخ هشتم نوامبر سال 2019 در آمریکا روی پرده سینماها برود. اما تماشاگران انگلیسی خیلی زودتر از این زمان، در تاریخ 25 اکتبر سال 2019 به تماشای ماجراجویی‌های جدید مامور دوصفر هفت خواهند نشست.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۷۵

بعد از اکران عمومی «اسپکتر» در سال 2015، قرارداد کمپانی مترو با شرکت سونی تمام شد و مدیران این کمپانی قرارداد تازهای با سونی برای پخش بینالمللی قسمتهای بعدی فیلم امضا نکردند. در این مدت، کمپانی برادران وارنر و شرکت مستقل فیلم سازی آناپورنا تلاش سختی کردند تا جای شرکت سونی را بگیرند. اما کمپانی یونیورسال بود که توانست نظر مثبت مترو گلدوین مه یر را در این رابطه جلب کند. این درحالی است که این کمپانی همچنان امتیاز پخش تلویزیونی، ماهوارهای و ویدئویی جیمزباند 25 را در اختیار دارد. دنی بویل که با «میلیونر زاغهنشین» خود برای تماشاگران سینما نامی آشناست، کارگردانی تازهترین قسمت مجموعه اکشن و ماجراجویانه جیمزباند را بهعهده دارد. دانیل کریگ هم دوباره (و برای پنجمین بار) در قالب کاراکتر مامور دوصفر هفت ظاهر خواهد شد.

او به احتمال زیاد، در یک فیلم جیمزباندی دیگر هم این نقش را تکرار خواهد کرد. اطلاع چندانی از داستان قسمت تازه و دشمن جدید جیمزباند در دست نیست. رسانهها تنها این را میدانند که جیمزباند برای مقابله با دشمنان خود، راهی یک سفر بینالمللی میشود و در چند شهر اروپایی و آسیایی به ماجراجویی میپردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها