عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:بسیاری از معلمان کشور به دلیل دغدغه های مالی نمی توانند با خیال راحت وارد کلاس درس شوند.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۵۸
به جای برگزاری سمینارهای بی فایده به وضعیت فرهنگیان رسیدگی شود

به گزارش جام جم آنلاین یوناتن بت کلیا نماینده آشوریان مجلس با اشاره به اینکه سالهاست ارتباط نزدیکی با معلمان دارد افزود: وضعیت فرهنگیان کشور با دیگر کشورها زمین تا آسمان فرق می کند، و معلمان ما مستحق هر گونه کمکی هستند.

وی تاکید کرد:باید به عنوان یک نماینده مشکلات معلمان را برعهده بگیرم چون اگر به فکر آسایش و آرامش این خدمت گذاران نباشیم نفس حضور ما در مجلس معنایی ندارد.

نماینده آشوریان با اشاره به اینکه معلمان ما وقت استراحت خود را مجبورند در کلاس درس بگذارنند تا در جای دیگر نان در بیاورند گفت: البته مجلس دید بسیار مثبتی نسبت به معلمان دارد و مصوبات کارآمدی را داشته ولی درمورد اجرایی نشدن مصوبات و عدم تحقق بودجه های تخصیصی از سوی دستگاه اجرایی مقصر است .

بت کلیا افزود:وقتی مصوبه ای بعد از بحث های فراوان در مجلس مصوب می شود قوه مقننه وظیفه دارد بر حسن اجرای آن نظارت کند ،‌لذا ما به عنوان نمایندگان مجلس وظیفه داریم که دستگاه اجرایی را وادار کنیم تا مصوبات مجلس را اجرا کند.

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه مجلس باید پیگیری ،نظارت و تحقیق و تفحص از نحوه اجرای مصوبات را جدی بگیرد گفت: اینکه دستگاه اجرایی بگوید پول نداریم ، امکانات نداریم همه اش حرف است چون پول های بسیاری درکشور صرف جشنواره ها و سمینارهایی می شود که بازدهی ندارد.

وی افزود: اینکه برای آموزش و پرورش که برای امور کشور بسیار اهمیت دارد بگوییم پول نیست،‌از نظرمن که پنج دوره در مجلس حضور دارم قابل پذیرش نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها