عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مستقل همچنان بر مواضع صلح آمیز هسته ای خود پافشاری دارد.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۱۰
ساعی در گفتگو با جام جم آنلاین : ایران بر مواضع صلح آمیز هسته ای پافشاری دارد

به گزارش جام جم آنلاین زهرا ساعی با اشاره به مذاکرات گسترده جهانی در خصوص پرونده هسته ای ایران افزود: بحث هسته ای در پیچ و تاب مذاکرات و پیگیری های گروه دیپلماسی کشور پیگیری و منجر به توافق بین المللی برجام شد اما متاسفانه علی رغم تلاش های گسترده در مورد این توافق جهانی، رئیس جمهور آمریکا برجام را با چالش های بسیاری مواجهه کرده است.

نماینده تبریز باتاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با توجه به کمبودها و سنگ اندازی ها توانست به فناوری هسته ای دست پیدا کند یاد آور شد: در این مسیر توانستیم صلح آمیز بودن تمامی فعالیت های خود را ثابت، و در عرصه جهانی بر آرامش منطقه تاکید کنیم ، اما علی رغم تمامی صداقت ها همچنان شاهد چالش در مورد فناوری هسته ای کشور هستیم.

عضو فراکسیون امید مجلس افزود: ایران به هیچ وجه از حق هسته ای خود کوتاه نمی آید و این مطلب را نیز در توافق برجام اعلام و به اثبات رسانده است.

وی تاکید کرد: ایران به عنوان کشوری مستقل باید بر مواضع خود پافشاری کند کما اینکه تا الان نیز چنین اقدامی را انجام داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها