فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به استقرار نیروهای پلیس در جاده‌ها تا بازگشت کامل مسافران نوروزی درباره شعار سال 1397 گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری به غیر از تجهیزاتی که نمونه داخلی ندارند، خرید هرگونه کالای خارجی برای پلیس ممنوع است.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۷۶
خرید تجهیزات خارجی برای پلیس ممنوع است/ اگر خودرویی توقیف شد برای جلوگیری از حادثه بوده است

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از میزان، سردار حسین اشتری امروز در حاشیه بازدید از قرارگاه ترافیکی نصر پلیس راهور اعلام کرد: امسال شاهد افزایش تقاضا سفرهای نوروزی و حجم بالای تردد در محورهای مواصلاتی کشورمان بوده‌ایم از این رو ضمن آماده باش کامل نیروهای پلیس راهور تصمیم براین شد نیروهای پلیس تا پایان بازگشت کامل مسافران نوروزی در جاده‌ها مستقر باشند.
اشتری در ادامه افزود: برخی از رانندگان متخلف گلایه از توقیف خودروهایشان در ایام تعطیلات داشته‌اند که این عزیزان باید درنظر داشته باشند اعمال قانون صرفا جهت حفظ ایمنی خودشان و دیگر رانندگان قانونمند بوده است و پلیس قصد برهم زدن تعطیلات آنها را نداشته است این درحالی است که ماموران پلیس صرفا درباره تخلفات حادثه ساز و تکرار آنها چنین تصمیمی گرفته‌اند.
رئیس پلیس کشور با تاکید بر حرکت به سمت کاهش تصادفات و تلفات رانندگی، افزود:در سال های گذشته علی رغم افزایش خودرو شاهد کاهش تلفات رانندگی بودیم.
اشتری با اشاره به اینکه رانندگان از عجله و شتاب خودداری کنند، افزود: اگر رانندگان خسته هستند از رانندگی جدا خودداری کنند. همچنین در هنگام رانندگی به هیچ وجه عجله و شتاب نکنند.
وی از رانندگان خواست بازگشت خود را به فردا موکول نکرده و از هم اکنون برای بازگشت از سفر اقدام کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوعات انتظامی اشاره کرد و به خبرگزاری میزان گفت: در نوروز هیچ مشکل امنیتی در کشور نداشتیم. فردا همزمان با روز طبیعت هم برای برقراری نظم بیشتر ماموران پلیس در تفرجگاه ها مستقر می شوند.
اشتری با بیان اینکه امسال امنیت سرمایه گذاری را در کشور تامین کرده و با قاچاق کالا برخورد می کنیم، در مورد شعار سال گفت: به غیر از تجهیزاتی که نمونه داخلی ندارند، خرید تجهیزات خارجی برای ناجا ممنوع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها