صنعت سینما دست از سر زورو برنمی‌دارد! این‌بار گائل گارسیا برنال، بازیگر مکزیکی‌تبار سینما، قرار است نقاب زورو را به چهره زده و راهی یک‌سری ماجراجویی‌های فانتزی و تماشاچی پسند شود. انتخاب این بازیگر آمریکای لاتینی‌تبار برای حضور در نقش شورشی محبوب، مدت‌ها بعد از آن صورت می‌گیرد که قرار بود خود فیلم جلوی دوربین برود. تحلیلگران سینمایی به این نکته اشاره می‌کنند که تهیه‌کنندگان فیلم چند سال است دنبال تولید نسخه احیاشده زورو هستند. گفته می‌شود علت تاخیر این بوده که آنها اصرار داشته‌اند نقش انقلابی نقاب‌پوش فیلم را یک بازیگر لاتین‌تبار به عهده بگیرد نه یک سوپراستار هالیوودی. گائل گارسیا برنال در کنار دیه گو لونا، دو چهره مطرح و سرشناس سینمای آمریکای لاتین در هالیوود هستند. برنال که با درام اجتماعی «خاطرات روزانه موتورسیکلت» به شهرت بین‌المللی رسید، اخیرا از صداپیشه‌های انیمیشن اسکاری و موفق «کوکو» بوده است.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۲۷

زوروی تازه با همکاری صنعت سینمای مکزیک و در لوکیشنهای این کشور فیلمبرداری و تهیه میشود. در کنار تهیهکنندگان مکزیکی فیلم، کمپانی هالیوودی سونی هم از تولیدکنندگان آن است. برای کارگردانی فیلم هم یوناس کارون انتخاب شده تا جمع اصلی سازندگان فیلم تکمیل شده و لاتینیتبار باشد. نقش مقابل برنال را کرسی کلمنت به عهده خواهد داشت، اما هنوز اطلاعی از زمان شروع کار فیلمبرداری در دست نیست. شنیدههای نشریه ورایتی حکایت از آن میکند که فیلم برای نمایش عمومی در تابستان سال 2019 آماده میشود. داستان این اکشن ماجراجویانه، تفاوتی با داستان زوروهای قبلی سینما و تلویزیون نخواهد داشت. داستان نسخه تازه که قصد دوبارهخوانی و کشف مجدد این داستان کلاسیک را دارد، انقلابی نقابپوش خود را راهی سفری مخاطرهآمیز و انتقامجویانه میکند. در دنیای پسا آپوکالیپس اسپانیا، زورو نبرد سختی را علیه یک حاکم شیطان صفت و دارودسته بیرحم او سازماندهی میکند.

ماجراجوییهای زورو طی دهههای گذشته چند بار به صورت فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی درآمده است. حتی نسخههای کارتونی آن هم تهیه و تولید شده است. صنعت سینما در دهه 90 میلادی و در سال 1998 نسخه تازهای از این داستان را با بازی آنتونیو باندراس تولید کرد. آنتونی هاپکینز و کاترین زتا جونز هم در این فیلم بازی داشتند و مارتین کمپل کارگردانیاش را به عهده داشت. موفقیت بالای مالی فیلم، این جمع را به فکر ساخت قسمت دوم آن در سال 2005 انداخت. اما این بار برخلاف دفعه قبل، تماشاگران استقبال زیادی از فیلم نکردند. فروش پایین فیلم، احتمال تولید قسمتهای بعدی آن را منتفی کرد. این درحالی است که صنعت دو سینمای ایتالیا و اسپانیا در سال 1975، نسخه زورویی خود را با بازی آلن دلون در نقش اصلی ساختند. با وجود فروش بالای این نسخه در قاره اروپا، هیچ وقت دنبالهای بر آن تولید نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها