از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

علی کریمی یک جلسه محروم شد

دیدار تیم های سپیدرود رشت و پدیده مشهد در هفته اخیر لیگ برتر ایران با برتری نماینده مشهد پایان یافت تا شاگردان علی کریمی یک گام دیگر به سقوط نزدیک شوند.
کد خبر: ۱۱۲۶۹۴۳
حمله تند و تیز علی کریمی به کمیته داوران: حداقل عذر خواهی خشک و خالی کنید!

به گزارش جام جم آنلاین ، در این دیدار سپیدرود رشت در دقایق آخر به گل رسید اما این گل از سوی داور مردود اعلام شد. به نظر می رسد گلی که سپیدرود زد گلی صحیح بوده است.

به هر حال این موضوع خشم علی کریمی را به دنبال داشته است. وی در کانال اختصاصی تلگرامی خود این متن را منتشر کرد:

«خیلی وقتها نظر شخصی من این بود که ادمها اشتباه میکنن، داور ها هم از این قاعده مستثنی نیستن، ولی داور ها چقدر میتونن از این قاعده مستثنی باشن، تا این حد که هر هفته در نتایج خیلی از بازیها تاثیر گذار باشن، تا کی؟؟؟؟؟

اقای اصفهانیان به خودش زمان میدهد که این اشتباهات را ببیند، یا مثل بقیه فدراسیونی ها سر در برف کرده و برای خودش امپراطوری درست کرده!!!؟
وقتی میانگین سنی تصمیم گیران داوری بالای ٦٥ سال باشد طبیعتاً حس و حال پیگیری هفتگی داوری بازیها را نباید به صورت مطلوب داشته باشن!!!؟
طبیعتاً این فقط تیم سپیدرود نیست که از اشتباهات داوری ضرر جبران ناپذیری را پذیرفته ولی کو شخصی که در فدراسیون پاسخگو باشد؟؟؟!!
اقایان برادران و الماس خاله که سالهاس ریاست هیئت فوتبال استان خراسان خود را یدک میکشن، شما همان اشخاصی هستین که راحت در انتخاباتی که در فدراسیون اتفاق میفته دست دارین و شما هم به نوع خود شریک جرم فدراسیون و اتفاقهایی هستین که در میفتد!!؟؟؟
برای همین امثال شماها باید سالها رئیس هییت فوتبال باشین تا با ساز رئیس فدراسیون و با یه سفر با خانواده به کیش یا یه ساعت و چند کارت هدیه ، غلام حلقه به گوش فدراسیون باشین!!!!؟
امیدوارم مردی در فدراسیون باشد که بابت این همه حق خوری از تیمها ، حداقل عذر خواهی خشک و خالی انجام دهد !!!؟؟؟؟
ولی بعید میدونم باشه کسی
امیدوارم تاج بعد از چند شب خوشگذرانی با رئیس فیفا، یه کم هم به فکر وضعیت داوری این روزهای فوتبال باشد که بعید میدونم کاری بلد باشه بکنه.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها