باز هم فریدون جیرانی و باز هم قصه عشق و جنون و جنایت. کارگردان فیلم‌های قرمز، پارک وی و آب و آتش، چندان غرق در موفقیت آخرین فیلمش «خفه گی» نشد و تقریبا زود سراغ ساخت فیلم بعدی‌اش با نام «آشفته‌گی» رفته است؛ فیلمی که ساخت آن بتازگی آغاز شده و فیلمبرداری‌اش در لوکیشنی در شمال تهران ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۷۳

به گزارش جامجم، آشفته گی، اولین همکاری بهرام رادان با فریدون جیرانی است و ظاهرا این بازیگر نقش متفاوتی را در این فیلم بازی میکند. مهناز افشار هم یکی دیگر از نقشهای اصلی فیلم را به عهده دارد. این بازیگر که امسال به خاطر بازی در فیلم «دارکوب» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره اخیر فیلم فجر بود، پیشتر هم در فیلمهایی چون «قصه پریا» و «سالاد فصل» با فریدون جیرانی همکاری کرده بود. بویژه بازی افشار به نقش مهرانگیز در سالاد فصل یکی از نقاط عطف کارنامه این بازیگر در اوایل دوران فعالیت بود.

مهران احمدی و علی میلانی هم از دیگر بازیگران آشفتهگی هستند؛ میلانی قبلا هم تجربه همکاری با جیرانی را داشته اما مهران احمدی برای نخستین بار در فیلمی از جیرانی بازی خواهد کرد. بازیگر فیلمهایی چون نفس، شیار143 و هیچ، بتازگی نخستین فیلم خود به نام «مصادره» را هم کارگردانی کرد؛ اثری کمدی با بازی رضا عطاران که در جشنواره اخیر فیلم فجر هم حضور داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها