مرد فروشنده که به قصد انتقامگیری ازمغازه‌دار همسایه، مغازه او را در پاساژی به آتش کشیده بود، گمان نمی‌کرد این آتش‌سوزی 16 مغازه دیگر را هم بسوزاند.
کد خبر: ۱۱۲۱۶۵۴

سرهنگ علیرضا رفیعی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شازند گفت: بامداد دوشنبه آتش‌سوزی در پاساژ قائم خیابان انقلاب شهرستان شازند به پلیس گزارش شد‌. ماموران با حضوردر آنجا مشاهده کردند آتش‌نشانان در حال خاموش‌کردن شعله‌های آتش هستند.

وی افزود: تحقیقات اولیه پلیسی نشان می‌داد آتش‌سوزی ابتدا در یکی از مغازه‌ها رخ داده و بعد شعله‌های آن به 16 مغازه دیگر سرایت کرده است. این در حالی بود که سرانجام آتش‌نشانان موفق شدند شعله‌های آتش را خاموش کنند. در ادامه تحقیقات معلوم شد مردی در آن پاساژ فروشنده بوده که به قصد انتقامگیری از مغازه دار همسایه، محل کار او را به آتش کشیده که باعث شده 16مغازه دیگر هم در آتش انتقام او بسوزد. رفیعی ادامه داد: متهم که گریخته بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و ساعاتی بعد دستگیر شد. در بازرسی از خانه وی وسایلی که او در آتش‌سوزی استفاده کرده بود، کشف شد‌. متهم برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و در بازجویی گفت از مدتی پیش با یکی از مغازه‌داران که کالای مشابه اجناسی را که او داشت می‌فروخته، درگیر شده و چندبار مشاجره کرده‌اند. وی تصریح کرد: متهم با اطلاع از زمان خرید اجناس توسط مغازه‌دار رقیب، شب حادثه با استفاده از ریموت در ورودی، وارد پاساژ شده و مغازه رقیب را آتش می‌زند‌؛ اما هنگامی که آتش به دیگر مغازه‌ها می‌رسد، از محل فرار می‌کند.

متهم روانه بازداشتگاه پلیس شد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها