شصتمین مراسم اهدای جوایز گرمی به برترین‌های موسیقی جهان، بامداد دوشنبه به وقت ایران در مدیسن اسکوئر گاردن نیویورک برگزار شد و برونو مارس با بردن شش جایزه ستاره اصلی این دوره لقب گرفت.
کد خبر: ۱۱۱۷۸۴۸

آنطور که ایرانآرت گزارش داده، یک سال پس از آن که ادل با آلبوم «25» با پنج جایزه از سالن برگزاری مراسم گرمی بیرون رفت، نوبت به خواننده و نوازنده 32 ساله آمریکایی زاده هاوایی رسید که در هر شش بخش نامزدشده جوایز را از آن خود کند. مارس در بخشهای بهترین آلبوم سال، رکورد سال، آهنگ سال (این چیزی است که دوست دارم)، اجرای R&B، آهنگ R&B و آلبوم R&B برنده جایزه شد.

ناکام بزرگ این دوره بیتردید جی ـ زی بود که با وجود نامزد شدن در هشت رشته، حتی یک جایزه هم نبرد و دست خالی مراسم را ترک کرد. خواننده 47 ساله نیویورکی با سیزدهمین آلبوم خود یعنی «4:44» در این دوره حضور داشت. از سوی دیگر، کندریک لامار با آلبوم DAMN برنده پنج جایزه از هفت نامزدی شد. رپر و ترانهسرای 30 ساله اهل کالیفرنیا جوایز بهترین آلبوم رپ، آهنگ رپ، اجرای رپ و بهترین موزیکویدئو را برد. در مراسمی که بیش از 200 دقیقه طول کشید، تنها یک هنرمند زن جایزه گرفت و او کسی نبود جز آلیسیا کارا؛ خواننده و آهنگساز 21 ساله کانادایی جایزه گرمی بهترین هنرمند تازهکار را به دست آورد. SZA که در پنج رشته از جمله بهترین هنرمند تازهکار نامزد بود، هم دست خالی ماند. اد شیران با آلبوم Divide در دو بخش بهترین آلبوم پاپ و بهترین اجرای تکنفری جایزه برد. او تنها در همین دو بخش نامزد بود.

همچنین آنطور که هالیوودریپورتر گزارش داده، جایزه بخش بهترین اجرای راک به «لئونارد کوهن» درگذشته رسید. این خواننده مطرح کانادایی که اواخر سال 2016 درگذشت، با ترانه
«تو تاریکترش میخواهی» در این رقابتها شرکت داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها