تیم شارلوای بلژیک با حضور بازیکن ایرانی خود در جام حذفی بلژیک شکست سنگینی را متحمل شد و در حالی که نتیجه تحقیرآمیزی را ثبت کرد از دور این رقابت ها کنار رفت.
کد خبر: ۱۱۱۳۹۹۲
باخت باور نکردنی کاوه رضایی و یاران در جام حذفی بلژیک ؛ 5 گل در کیسه شارلوا

به گزارش جام جم آنلاین ، شارلوا که شب گذشته 74 دقیقه از حضور بازیکن ایرانی خود یعنی کاوه رضایی استفاده کرد با نتیجه 5 بر یک مقابل کلوب بروژ تحقیر شد و حذف بدی از دور رقابت های جام حذفی بلژیک داشت. این مسابقه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شد. یاران کاوه پیش از این در لیگ بلژیک هم دو بر یک از همین تیم شکست خورده بودند.

کاوه رضایی برخلاف دیدار ژوپیر لیگ که یک گل به کلوب بروژ زده بود، در این دیدار نتوانست چنین کاری انجام دهد و در دقیقه ۷۴ هم به‌عنوان سومین تعویضی تیمش جای خود را به انیس ساگلیک داد.

همچنین از هفته بیست و یکم ژوپیر لیگ اوستنده در دیداری خانگی مغلوب خنک شد. در دیدار معوقه از هفته بیست و یکم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم اوستنده در ورزشگاه ورسلویس آرنا میزبان خنک بود ودر نهایت با نتیجه 2 بر یک مغلوب میهمان خود شد.

یاران رضاییان که در دقیقه 90 با یک گل به خودی بازی را به تساوی کشانده بودند، در دقیقه 3+90 برای دومین بار دروازه شان باز شد تا شکست تلخی دیگر را در خانه تجربه کنند. ضمن اینکه رامین رضاییان مدافع ایرانی اوستنده در این دیدار فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها