دفاع ترامپ، جانسون، سعودی‌ها و تکفیری‌ها از ناآرامی در ایران

پشت‌پرده بلوای این روزها در کشورمان اندک‌اندک آشکار می‌شود. پس از آنکه دونالد ترامپ از این ناآرامی‌ها استقبال کرده بود، او دیروز نیز بار دیگر حمایتش از اغتشاشات در برخی شهرهای ایران را تکرار کرده و ادعاهای بی‌اساسی علیه ایران مطرح کرد.
کد خبر: ۱۱۰۸۶۶۵

به گزارش فارس، دونالد ترامپ در توئیتر مدعی شد: «تظاهرات بزرگی در ایران(وجود دارد). مردم سرانجام دارند می‌فهمند که چطور پول و ثروتشان سرقت و صرف تروریسم می‌شود. به نظر می‌رسد که آنها دیگر این موضوع را تحمل نخواهند کرد». رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه افزود: « آمریکا به دقت در حال نظاره کردن نقض‌‌های حقوق بشر(در ایران) است».

همزمان بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس نیز از این اغتشاشات استقبال کرده و همزمان گزارش شده که برخی گروه‌های تکفیری با نفوذ در کشورمان در پی تشدید اعتراضات هستند. دولت کانادا هم در موضعی مداخله‌جویانه این اغتشاشات را تایید کرده است. موضعی که با واکنش وزارت خارجه کشورمان روبه‌رو شده است. در گزارش دیگری نیز مشخص شده که از میان آنها که با هشتگ «تظاهرات سراسری» درباره ناآرامی‌های ایران توئیت منتشر می‌کنند، 27درصدشان از عربستان توئیت‌های خود را منتشر می‌کنند. گزارشی که به‌خوبی مشخص می‌کند عملیات روانی در رابطه با اعتراضات از کشورهایی هدایت می‌شود که با تهران خصومتی دیرینه دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها