به گزارش جام جم آنلاین از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بیمه شدگان زمانی که با شماره تلفن ١٤٢٠ تماس می گیرند و مسئله و سوال خود را مطرح می کنند، کاربر اطلاعات موردنیاز را از تماس گیرنده دریافت و پاسخ را ارائه می کند.
مواردی که نیاز به بررسی تخصصی داشته باشد، پیگیری و نتیجه به مخاطبان پیامک و یا ایمیل می شود.
همچنین، مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز از طریق پیام صوتی با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان می توانند در ارتباط باشند.
برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با موبایل کلیک کنید.
عضو هیات رییسه مجلس در گفتوگو با جام جم آنلاین:
سخنگوی هیات رییسه مجلس در گفتوگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتوگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با جام جم آنلاین مطرح شد
فرزاد آشوبی در گفتوگو با «جامجم» از یورو ۲۰۲۴ میگوید