فیلم‌های اکران شده در هفته گذشته با اقبال مواجه شدو آثار اجتماعی از جمله فیلم کیمیایی مورد توجه مخاطب قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۳۹
«قاتل اهلی» در آستانه میلیاردی شدن / «آذر» 42 میلیون فروخت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، دو فیلم اجتماعی و یک فیلم با موضوع کودک ونوجوان از روز چهارشنبه اکران شده است در این میان فیلم «آذر» با بازی نیکی کریمی با اقبال بهتری مواجه شد.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم «قاتل اهلی» با اقبال خوبی مواجه شده و هم اینک به فروش 810 میلیون تومان رسید. فیلم «زرد» هم به فروش 5 میلیارد و 280 هزار تومان رسید.

همایون امکانیان مدیرعامل دفتر پخش نیکان فیلم درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم «شکلاتی» با 11 سینما کار خود را آغاز کرده و بعد از فیلم «خفه گی» در گروه زندگی به نمایش در می آید. این فیلم 21 میلیون تومان فروخت.

وی در ادامه گفت: فیلم «آذر» در گروه آزاد با 15 سالن سینما کار خود را آغاز کرد . پیش بینی ما برای اکران این هفته نبود اما با اعلام شورا صنفی فیلم را اکران کردیم و هنوز تبلیغات تلویزیونی نداریم امیدوارم با تبلیغات مناسب بتوانیم موفق عمل کنیم . ظرف دو روز در تهران به فروش 42 میلیون تومان دست یافتیم.

احمد مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فیلم های این دفتر گفت: فیلم «ثبت با سندبرابر است» به تازگی وارد هفته دوم شد و به فروش 590 میلیون تومان در تهران و 200 میلیون تومان در شهرستان رسید و به فروش 790 میلیون تومان رسید. فیلم سینمایی «خانه دختر» به فروش 2 میلیارد و 820 میلیون تومان رسید. فیلم سینمایی «ملی و راه های نرفته اش» به فروش 2 میلیارد و 102 میلیون تومان رسید.

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم سینمایی «غیرمجاز» به فروش 270 میلیون تومان در تهران و شهرستان رسید. فیلم «وقتی برگشتم» در تهران به فروش 35 میلیون تومان رسید. این فیلم هم اینک 17 سالن در اختیار دارد و از شنبه شهرستان های فیلم آغاز می شود.

بنابراین گزارش ، براساس فروش مکانیزه فیلم «اشنوگل» به فروش 13 میلیون و 492 هزار تومان فیلم «انزوا» 77 میلیون و 413 هزار تومان، «صفر تا سکو» به فروش 89 میلیون و 504 هزار تومان،فیلم «آزاد به قید شرط»246 میلیون 684 هزار تومان ، «خالتور» به فروش 3 میلیارد و 182میلیون و 486 هزار تومان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها