یک عکس، یک متن

خودروی ملی افغانستان

یک دانش‌آموز افغان در حیاط منزل‌شان در غرب کابل با صرف هزینه 900 دلار آمریکا خودروی جالبی ساخته که وحدت ملی نام دارد.
کد خبر: ۱۰۹۶۰۳۱

به گزارش جام‌جم آنلاین، یک خبرنگار آزاد افغان تصاویری از خودروی دست‌ساز این نوجوان را که با استقبال مردم کابل مواجه شده در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

آب خوردن ترامپ سوژه شد!

کاربران شبکه‌های اجتماعی با ویرایش تصویر رئیس‌جمهور آمریکا هنگام نوشیدن آب، بار دیگر او را سوژه قرار دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ‌ترامپ که بتازگی از سفر آسیایی خود بازگشته است، در یک سخنرانی تلویزیونی شرکت کرد و به توضیح دستاوردهای خود از این سفر پرداخت. با این حال، غلبه تشنگی بر او در طول سخنرانی باعث شد وی به اجبار از بطری آبی که کنار وی قرار داشت، جرعه‌ای بنوشد.

ترامپ در طول این سخنرانی دوبار از آب بطری نوشید. اما آنچه توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را جلب کرد، چهره وی حین نوشیدن آب بود.

برخی کاربران ضمن ویرایش تصویر ترامپ اعلام کردند، نحوه آب خوردن ترامپ در آن لحظه تداعی‌گر زمانی است که تشنگی بر او چیره شده، اما وی باید تا حد ممکن از نوشیدن با ولع خودداری کند.

ترامپ در طول رقابت‌های انتخاباتی بارها مارکو روبیو، حریف جمهوریخواه خود را به دلیل نوشیدن زیاد آب حین مناظره و سخنرانی مسخره کرده بود.

عروس جدید کاخ باکینگهام

این روزها رسانه‌هـای عامه‌پسند و پاپاراتزی‌ها بشدت روی مگان مارکله هنـرپیشه 36 ساله آمریکایی زوم کرده‌اند، چرا که وی قرار است عروس جدید خاندان سلطنتی بریتانیا باشد و با شاهزاده هری دومین پسر ولیعهد بریتانیا ازدواج کند.

به گزارش جام‌جم آنلاین، حالا تمام جزئیات زندگی او زیرنظر رسانه‌هاست، از این‌که قبل از به شهرت رسیدن چه شکلی بود تا این‌که اکنون چه لباسی می‌پوشد و چه سلیقه‌ای دارد. گفته می‌شود کاخ سلطنتی بریتانیا بزودی خبر رسمی نامزدی مگان و هری را اعلام خواهد کرد.

اما اکنون مورد دیگر و شگفت‌آوری از خانواده مگان مارکله فاش شده است. مگان در حالی در آستانه پیوند با خاندان سلطنتی بریتانیا قرار دارد که یکی از پادشاهان قرون گذشته انگلستان سر یکی از اجداد او را با گیوتین قطع کرده بود! لرد هوسی که یکی از اجداد مارکله است توسط هنری هشتم پادشاه وقت انگلستان به دلیل شورش علیه خاندان پادشاهی اعدام شده بود. این اتفاق در سال 1536 افتاد. لرد هوسی که یکی از پدربزرگان مگان محسوب می‌شود، در آن زمان به دلیل شورش علیه پادشاه ابتدا در قلعه‌ای در لندن زندانی شد سپس پادشاه دستور به اعدام او داده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها