ثبت‌نام تیم های درخواست‌کننده برای حضور در رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی کیش از نیمه آبان آغاز شده است. تاکنون تیم‌های آرژانتین (جولیان آزاد نیکلاس کاپوگروسو)، کانادا (بن ساکستن گرنت اوگرمن)، اتریش (فلورین اشنتزر دنیل مولنر) و ایتالیا (کارلو بونیفازی فابریزیو ـ مانی) نام‌نویسی کردند.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۵۷

ثبت‌نام اولیه تیم‌ها تا اول بهمن ادامه دارد. در جدول اصلی تور جهانی 24 تیم و در جدول مقدماتی 36 تیم حضور خواهند داشت که تیم‌های شرکت‌کننده براساس رده‌بندی جهانی در دو جدول قرار می‌گیرند.

نخستین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در ایران با حضور 48 تیم از 21 کشور در جزیره کیش برگزار شد و تیم های قطر (جفرسون سانتوس پریرا شریف یونوس)، روسیه (اولگ استویانوفسکی آرتم یارزوتکین) و لهستان (بارتوش لویژاک پیوتر کانتور) مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند. در دومین دوره این رقابت‌ها باز هم به میزبانی کیش 40 تیم گرد هم آمده بودند
و در پایان تیم های روسیه (نیکیتا لیامین ویاچزلاف کرازیلنیکوف)، لهستان (پیوتر کانتور بارتوش لوزیاک) و روسیه (اولگ استویانوفسکی آرتم یارزوتکین) رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

سومین دوره والیبال ساحلی بین‌المللی کیش هم قرار است اوایل اسفند امسال برگزار شود.

فدراسیون جهانی والیبال بعد از دو دوره برگزاری باشکوه این رقابت ها در کیش ، سومین دوره این رقابت ها را نیز به ایران داده است. با نامنویسی ایتالیایی ها در این بازی ها باید گفت اعتبار ساحلی بازان در کیش بیشتر از دوره های قبل می شود زیرا ایتالیایی ها در بیشتر تورها با نفرات آماده ای شرکت می کنند. تور والیبال ساحلی کیش از حدود 90 روز آینده آغاز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها