به گزارش خبرآنلاین، یکی از اعضای خانواده جمشید مشایخی، در پاسخ به پیگیری خبرآنلاین، علت بستری شدن این هنرمند پیشکسوت را وجود مشکلات گوارشی و کماشتهایی اعلام کرد و گفت که او برای چکاپ کلی در بیمارستان آتیه تهران بستری شده است و بزودی مرخص میشود.
رضا ایرانمنش هم که جانباز جنگ تحمیلی است، تاکنون بارها بهخاطر عوارض ناشی از جراحات شیمیایی، در بیمارستان بستری شده است.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند