به گزارش سینماپرس، نتایج پژوهشهای جدید محققان نشان میدهد نوشیدن چهار فنجان قهوه در طول روز میتواند خطر مرگ زودرس و ناگهانی را کاهش دهد.
در این مطالعات مشخص شد افرادی که در طول روز بیش از چهار فنجان قهوه مینوشند، به میزان 64 درصد به نسبت افراد عادی کمتر در خطر مرگهای ناگهانی و زودهنگام قرار دارند. بر این اساس همچنین مشخص شد که با نوشیدن هر دو فنجان قهوه اضافهتر در طول روز، 22 درصد از خطر بروز مرگهای ناگهانی کاسته شده و سلامت عمومی فرد بهبود پیدا میکند.
هوش مصنوعی یکی از قدیمیترین عادتهای ما در اینترنت را تغییر داده است
در گفتوگو با جامجم آنلاین عنوان شد
در گفتوگو با جامجم آنلاین تشریح شد
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین مطرح شد