رئیس پلیس استان اصفهان گفت: عامل زیر گرفتن مامور پلیس که از توزیع کنندگان اصلی هروئین در اصفهان بود، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۹۲۹
ضارب مامور پلیس در اصفهان دستگیر شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه عیادت از مامور مجروح شده در حادثه درگیری با یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر گفت: روز گذشته یکی از واحد‌های گشتی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به منظور دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر به مخفیگاه وی اعزام می‌شود.

وی افزود: متهم که با مشاهده ماموران قصد فرار داشت با مقاومت یکی از ماموران مواجه شده و با خودرو، وی را به شدت مجروح می‌کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اقدام شجاعانه این مامور پلیس باعث دستگیری یکی از توزیع کنندگان مهم و اصلی هروئین شد، افزود: رزمندگان جبهه امنیت با تمام وجود برای ایجاد آرامش جامعه تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی اصفهان،حال عمومی این مامور پلیس را رضایت بخش عنوان کرد و از زحمات تیم پزشکی و پرستاری بیمارستان شهید آیت الله صدوقی و تلاش معاونت بهداد پلیس استان در درمان این مامور تقدیر و تشکر کرد.

سردار معصوم بیگی، وجود نیرو‌هایی مومن، ولایی، شجاع، مخلص و فداکار را نعمتی بزرگ برای مجموعه انتظامی استان عنوان کرد و گفت: پلیس اصفهان به چنین نیرو‌هایی افتخار می‌کند و تلاش آنان را در برقراری نظم و آرامش جامعه ارج می‌نهد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، برخورد پلیس با قانون شکنان و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح محلات را سخت و کوبنده عنوان کرد و اظهار داشت: طرح امنیت محله محور از جمله طرح‌هایی است که با قوت و جدیت بیشتری دنبال خواهد شد و ماموران پلیس به افراد شرور، توزیع کنندگان مواد مخدر و برهم زنندگان آرامش مردم اجازه عرض اندام نخواهند داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها