ناگفته‌هایی از تغییرات جنجالی در فدراسیون ژیمناستیک

از سروری دلجویی می‌شود

زهرا اینچه درگاهی هفت روز پس از نشستن بر صندلی ریاست فدراسیون ژیمناستیک، تغییرات بنیادین در فدراسیون تحت مسئولیت خود را کلید زد و قرارداد همکاری بسیاری از کارمندان را لغو و پرداختی ماهانه به اعضای کادر فنی تیم ملی را تعلیق کرد.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۵۲

جمیله سروری نایب‌رئیس سابق بانوان فدراسیون ژیمناستیک و تنها بانوی ژیمناست ایرانی که هوای المپیک را تنفس کرده، یکی از کسانی است که اینچه درگاهی با وی قطع همکاری کرد. جمیله سروری در تاریخ ورزش ایران جوان‌ترین ورزشکاری است که تاکنون در بازی‌های المپیک شرکت کرده است.

سروری در خصوص قطع فعالیت خود با فدراسیون ژیمناستیک گفت: با ژیمناستیک خداحافظی کردم. بدون هیچ دلیلی و در نهایت بی‌حرمتی نام مرا از فدراسیون ژیمناستیک خط زدند. متاسفم که در 67 سالگی و بعد از تجربه 60 ساله‌ای که زندگی‌ام به ژیمناستیک گره خورده بود، می‌گویم پشیمانم. کاش از دوران کودکی رشته دیگری را انتخاب می‌کردم.

وی ادامه داد: بعد از روی کار آمدن رئیس جدید در فدراسیون ژیمناستیک، کسی حرمت موی سپیدم را نگه نداشت. وی به محض شروع فعالیت در فدراسیون، فرد منتخب خود را به عنوان نایب‌رئیس جدید بانوان معرفی کرد و از بنده خواست تا کار را به وی تحویل دهم. یک نامه دو خطی هم به دست من دادند که بروم حسابداری و تسویه‌حساب کنم. اما تحمل این شرایط را نداشتم و قطع همکاری کردم. این در حالی است که کسی حتی به بدرقه‌ام نیامد.

اما زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک درباره صحبت‌های جمیله سروری گفت: در ذات تغییر مدیریت در هر سیستمی تغییر کادر قابل پیش‌بینی است. من هم براساس توانمندی‌هایی که در افراد می‌بینم آنها را برای هر سمتی طراحی کرده‌ام. خانم سروری پیشکسوت ژیمناستیک هستند و بسیار قابل احترام. روزی که من وارد سالن ژیمناستیک شدم خانم سروری با دنیایی تجربه مشغول مربیگری بودند. فدراسیون ژیمناستیک به دنبال نوگرایی و جوانگرایی است در همین راستا تصمیم گرفتیم ژیمناستیک بانوان را از پایه با تغییر و تحول اساسی و روی کار آوردن نیروی کارآمد و فعال، دوباره راه‌اندازی کنیم. با این حال قدردان زحمات خانم سروری هستیم و قطعا از تجربیات و مشاوره‌های ایشان استفاده کرده و می‌کنیم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک ادامه داد: در این مدت به چند نفر از بانوان تفویض اختیار شده بود تا پیگیر امور ژیمناستیک بانوان باشند، این افراد فضایی مسموم را در فدراسیون ایجاده کرده بودند. شاهد اتفاقات
ناخوشایندی بودیم که به طور قطع می‌گویم خانم سروری نقشی در آن نداشت.

وی درباره ناراحتی سروری بابت بی‌اعتنایی به زحمات چندین ساله‌اش گفت: علت ناراحتی فسخ ناگهانی قرارداد همکاری فدراسیون با ایشان است اما باید بگویم، برای آقای اسبقیان و خانم سروری مراسم تودیع برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها