یک مفتی سعودی، با درخواست از فلسطینی ها برای رها کردن مسجد الاقصی برای یهودیان، خشم کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت.
کد خبر: ۱۰۵۱۶۴۱
مفتی سعودی: مسجد الاقصی را به صهیونیست ها بدهید!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم،"احمد بن سعید القرنی" در چند توییت متوالی در صفحۀ خود بر روی توییتر ادعا کرد که مرگ در راه مسجد الاقصی شهادت نیست.

وی نوشت: آیا حرمت خون مسلمان فلسطینی کمتر از مسجد الاقصی است؟ از خدا بترسید و خون مردم را مباح نکنید، چه کسی گفته است که مرگ در راه مسجد الاقصی شهادت است؟

القرنی از مردم فلسطین خواست از رهبران ماجراجوی خود پیروی نکنند، زیرا فلسطینی ها هیزمِ جنگی محکوم به شکست شده اند.

وی در توجیه ادعای خود نوشت: یهودیان از مسجد الاقصی دست نخواهند کشید زیرا آنان همانند روباهی هستند که ملخی به دست آورده. از آن گذشته، اعراب، برای آزادی قدس، لشکری نخواهند فرستاد و به این ترتیب کاری که حماس می کند هلاکت محض است و خدا دستوری در این زمینه نداده است.

این مبلغ سعودی همچنین مدعی شد هیچ دلیلی از قرآن و سنت وجود ندارد که ثابت کند در صورت ضعف و نداشتن نفر و مهمات همچنان باید با دشمن بجنگند.

وی افزود: مسجد الاقصی مال ماست نه یهودیان اما فقط زمانی به ما بر می گردد که خداوند دستور دهد و توپ و تانک و قدرت داشته باشیم نه این که به چاقو و سنگ متوسل شویم.

کاربران شبکه های اجتماعی به این موضع گیری وهابیت سعودی واکنش نشان دادند.

به نوشتۀ وبگاه "وطن یغرد تحت السرب"، "کمال الدین صدقی" خطاب به القرنی نوشت: نظرت دربارۀ اموال مسلمانان که پادشاهت آن ها را دو دستی تقدیم ترامپ کرد تا تخت پادشاهی خود را حفظ کند، چیست؟

فهد نیز نوشت: این جنگ، فقط از نظر منافقان "جنگ محکوم به شکست" است.. این نوشته ها، چیزی نیست جز زمینه سازی برای عادی سازی روابط با یهودیان بر اساس دستورات پادشاه..

محمد نیز تاکید کرد: تو پست فطرتی صهیونیست بیش نیستی که به خفت و خواری شنیدن از اربابان یهودی خیبر عادت کرده است؛ حماس، نماد شرافت و تاج سر امت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها